Berichten: 1.191
Topics: 42
Lid sinds: Nov 2006
pierre schreef:Dus met andere woorden;het is beter geen 'LPG-Volvo kopen met 300.000 km, mits de cilinderkop is gereviseerd. Anders gewoon bij een benzine gestookte Volvo blijven. Of zijn hier toch nog andere ideeen over...
P.s; de achtervering is dus ook een kritiek punt bij die kilometrage? Hebben we het hier dan over alleen de vering of ook de schokbrekers al dan niet met niveauregeling?
Maar waarom geen klassieker?
Berichten: 122
Topics: 19
Lid sinds: Dec 2006
Ik zal het in de gaten houden.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval en ik hou jullie op de hoogte!
Niets is zeker, zelfs dat niet
Berichten: 122
Topics: 19
Lid sinds: Dec 2006
Postma 245 GL schreef:pierre schreef:Dus met andere woorden;het is beter geen 'LPG-Volvo kopen met 300.000 km, mits de cilinderkop is gereviseerd. Anders gewoon bij een benzine gestookte Volvo blijven. Of zijn hier toch nog andere ideeen over...
P.s; de achtervering is dus ook een kritiek punt bij die kilometrage? Hebben we het hier dan over alleen de vering of ook de schokbrekers al dan niet met niveauregeling?
Maar waarom geen klassieker?
Dat is niet echt een optie voor mij; ook gezien het aanbod op dit moment.
Niets is zeker, zelfs dat niet
Berichten: 31
Topics: 1
Lid sinds: Sep 2006
en die achterveren is echt niet zo'n issue, heb ik laatst vervangen voor nieuwe verzwaarde veren, beetje klusser met garagekrik ken het zelf, 45 euro (ES) per veer en twee uur werk, staat ie weer mooi horizontaal.