Topics: 9
Is ook een hoop geld. Inmiddels heb ik een aantal andere adressen benadert. Het kan zeker goedkoper heb ik gemerkt. En dat ik zomaar even 1100,= uit mn zak kon toveren is inmiddels ook wel passÃÂ.
en blauwe van '93.
Topics: 32
Bereken de onderdelen prijzen eens via bv
http://www.scandcar.nl
Kun je daarna uitrekenen wat ze voor het werkloon rekenen.
Combigarage zal best goed zijn en vriendelijk zijn ze ook maar wel erg duur vind ik.
Ik heb 330 euro betaald voor 4 schijven met blokjes exclusief montagesetjes en exclusief monteren.
Ik kwam er later achter dat dat ook voor de helft had gekund.
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Topics: 23
Ja, maar pas ook op met scandcar. Rubber onderdelen zijn bijvoorbeeld van matige kwaliteit. Zo hield een kleppendeksel pakking het nog geen half jaar vol. Ik kreeg een mengelmoesje van remmen terug als ruildelen. Goedkoop is soms.......
Ik zou het kopje er vanaf trekken en bij een goed revisiebedrijf laten nakijken en herstellen. In het megaSquirt toppic zie je wat plaatjes van wat er dan gebeurd en in een ander topic loopt de demontage. Als je precies werkt dan zal je dat makkelijk kunnen klaren. Dan ben je voor rond de 500 euro klaar, gok ik. Gewieg zou goed kunnen komen door een lekkende klep of ongelijke compressie.
Heb je de olie al bekeken ? Hou deze eens tegen het licht om te kijken of je metaalslijpsel tegenkomt ?
Topics: 23
tijdentoeval schreef:Is ook een hoop geld. Inmiddels heb ik een aantal andere adressen benadert. Het kan zeker goedkoper heb ik gemerkt. En dat ik zomaar even 1100,= uit mn zak kon toveren is inmiddels ook wel passÃÂ.
Je mag ook eens navragen bij
http://www.autobrinks.nl
Heb ik altijd goede ervaring mee gehad. Ben al zeker 15 jaar bij hun.
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl
Nou, de kogel is door de kerk. De garage heeft besloten er een nieuw blok in te leggen. Een 2.3 benzine motor uit een 740. Ik vraag me eigenlijk wel af alsof ik mn blazend geluid zal houden. Morgen staat ie voor me klaar als het goed is,..
Wish me luck.
renÃÂ
en blauwe van '93.
Topics: 7
Dat zal wel moeten....
Dat geblaas komt immers van die schitternde windtunnel vóór de motor.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
het geblaas is toegenomen. Een heerlijke bak herrie. Nu nog even het verbruik aanpakken. 1:7 vind ik eigenlijk iets te veel.
RenÃÂ
en blauwe van '93.