Topics: 35
Kar jij dan rond in Gent? Er zijn een aantal wijken in Gent waarvan ik weet dat ik er steevast een 240 estate kan verwachten
En Virgo's blijken toch niet zo heel zeldzaam hier: mijn bordeaux-rode 240 estate met virgo's is zowaar de derde hier

hock: Andere twee waren wel GLT's.
Topics: 12
nou,gelukkig maar, staat toch wel erg leuk natuurlijk.Het schijnt wel in meer landen nogal scherp te liggen wat bandenmaten betreft.
45 1993,v70 awd 97
Topics: 38
En eene dikke proficiat!, een heeeel dikke PROFICIAT!
Tja als je met werkelijke argumenten komt waar ze niet langs kunnen, fijn dat ze het zo 'sportief' hebben opgepakt
Veel plezier ermee
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 2
Ja, ik ben regelmatig in Gent. Ik ken daar behoorlijk veel mensen, van in mijn studententijd die daar zijn blijven plakken.
Als je een lichtblauwe GLT ziet voorbij tuffen, dan ben ik het misschien.
aab 99 bj 81 (opgeroest)<br />Saab 900 bj 93 (verkocht)<br />Volvo 240 GLT bj 89 (Estate)
Topics: 20
Gefeliciteerd, iedere in de EU toegestane auto MOET toegelaten worden in een ander EU land....
De vraag is echter of je dan de discussie wil aangaan, want die kan makkelijk een jaar duren
[img][/img]
Topics: 30
abbabak schreef:Gefeliciteerd, iedere in de EU toegestane auto MOET toegelaten worden in een ander EU land....
De vraag is echter of je dan de discussie wil aangaan, want die kan makkelijk een jaar duren 
Minstens, ik herinner mij nog iets van een nieuw chassis voor een 2CV, duurde jaren voor dat ik Nederland toegestaan was.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 135
Die belgen maken het wel bont vind ik hoor...met hun bandenmaten enz..echt overtrokken.
en zeker nu ik lees dat ze het hebben over LPG onderbouw dat niet meer in een 240 estate mag...er zitten daar een hoop personen achter de burelen (zo heet dat toch daar) die veel fantasie hebben. Maar dat wist ik eigenlijk al want mn pa heeft dat ook al meerdere malen ondervonden.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 35
10 October 2006, 14:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 July 2011, 10:57 door Rubicon.)
Wat je zegt, Saint! Het afschaffen van de LPG onderbouw heeft me ab-so-luut niet gelukkig gemaakt

Twijfel nu of ik nog wel gas in de Volvo zal zetten. Toch niet direct, ik ben te verknocht aan de laadruimte. Want daarvoor heb je nou net de estate hÃ
:roll: En van een vertikale ringtank heeft mijn LPG-installateur nog niet gehoord :evil:
Topics: 135
DE reden om te verhuizen naar NL!! En de Volvo weer terug op zn originele kenteken zetten :-) Dan kan er ook gewoon LPG onderbouw in... :lol:
Je kan m ook in Nederland laten voorzien van LPG...zelfs als je aan de belgische wetten en eisen wil voldoen. Mesman in Son doet dat. Weet ik uit ervaring.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 20
deusjevo schreef:Minstens, ik herinner mij nog iets van een nieuw chassis voor een 2CV, duurde jaren voor dat ik Nederland toegestaan was.

Daar dacht ik ook aan maar dat is het vervangen van een onderdeel met framenr en niet het importeren van een auto binnen EU/EVA land
[img][/img]