Topics: 18
Erg druk geweest met het uitzetten van rallies maar er komen weer aangepaste modellen aan. Hier vast een voorzichtig voorproefje.
8 May 2017, 21:45
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 May 2017, 21:48 door SFRC.)
Heeft iemand toevallig nog een goede pookknop? Die van mij draait steeds en de topdopje schtiet er vaak af.
Dit weekend heb ik de winddefector voor het open dakje naar voren geplaatst.
Eerst zat deze precies aan de voorkant en dus deels boven het 'gat'. Nu de deflector verder naar voren zit is het geluidsniveau gedaald en is er een stabielere windstroom. Blij mee!
Wheels in the West, een nieuwe klassieker beurs in oktober 2017 in het Groene Hart. En daarvoor mag ik een tourrit / rally organiseren!
Zondagochtend 18 juni sta ik bij de Supercars & Coffee bij
Carstorage & Go met een paar verbouwde schaalmodellen.
Meer forumleden die daar ook zijn?
Met de Ferrari 488 GT3 van
Dragon Racing 88 ben ik al even bezig. Nu zitten de decals onder een laag banke lak en kan ik met de opbouw beginnen.
Op de voorgrond de Hennessey Venom GT voor
Passion Investors.
Topics: 37
(4 July 2017, 08:24)SFRC schreef: Met de Ferrari 488 GT3 van Dragon Racing 88 ben ik al even bezig. Nu zitten de decals onder een laag banke lak en kan ik met de opbouw beginnen.
Op de voorgrond de Hennessey Venom GT voor Passion Investors.
![[Afbeelding: 35668701976_5cbae9dcfb_c.jpg]](https://farm5.staticflickr.com/4238/35668701976_5cbae9dcfb_c.jpg)
Iedere keer kijk ik met veel plezier naar jou topic, geweldig vakwerk.
Inmiddels toch maar een blok hout bij de Gamma opgehaald, voor ondersteuning van mijn onderste kaak die steeds vaker van verbazing spontaan open valt.
Vorige week terug gekomen van een vakantietje aan de Cote d'Azur.
Met volle bepakking reed de Volvo veel fijner dan leeg. Met name de achterzijde was veel fijner gedempt en drempels kon ik met groot gemak nemen. Gisteren heb ik de Bilsteins B6 achter vervangen door standaard Sachs. Dat had ik veel eerder moeten doen! De Bilsteins zijn met standaard veren (of HDs) veel te stug bij de ingaande slag. Daardoor ontstaat, zeker met HDs, een na-hupje als je over bulten en drempels rijdt. Nu wordt alles mooi glad gestreken. Geen nadeinen en een stabieler weggedrag.
Met een caravan aan de haak en goed gewicht in de auto lijkt het me wel prettig om de Bilsteins tijdelijk te monteren. Maar dat verschil ga ik pas in het voorjaar testen.