Ik krijg een auto van de zaak en zit te twijfelen of ik de Volvo er uit zou moeten doen of zou houden. Punt is. Kan mijn vriendin er niet in laten rijden, die denkt nog steeds dat het een vracht wagen is IPV een auto, en de maandelijkse kosten zijn dat ook weer weggegooid. Andere kant is het ook weer dat er wat emotie in zit aan mijn kant. Vind het echt een hele toffe bak! En aangezien het een harde en goede auto is toch ook weer erg jammer om hem weg te doen.
En dan nog de vraag, wat zou hij dan nog opbrengen?
Volvo 1993 Polar 2.3i Benzine
Klein optie lijstje, (veel zit er niet op)
Mistlampen + verstralers
Lichtmetaal 15inch Turbo velgen met Michelin zomer banden + Winterbanden van Vredestein
Radio met cd wisselaar in de kofferbak,
Grote toerenteller, Volt & Economy meters
Goed werkende originele cruiscontrole
Trekhaak.
Hondenrek.
Sterkere veren + nieuwe schokbrekers achter, (Niet vanwege de trekhaak maar om hem weer mooi omhoog te krijgen.
Airco die gereviseerd moet worden
Net 4ton gelopen
Qua onderhoud, Optijd zijn beurtjes, olie 5w40, bougies + alle filters.
Complete remmen vorig jaar rondom vervangen. (Blokken plus schijven)
Ook de complete lampunits vervangen omdat deze allemaal wel wat dof waren.
Kan hier een heel verhaal bij zetten over waar ik allemaal zonder problemen ben geweest met deze auto maar denk dat de meeste hier wel weten dat deze auto's als ze hard zijn redelijk onverwoestbaar zijn.
En dan nog de vraag, wat zou hij dan nog opbrengen?
Volvo 1993 Polar 2.3i Benzine
Klein optie lijstje, (veel zit er niet op)
Mistlampen + verstralers
Lichtmetaal 15inch Turbo velgen met Michelin zomer banden + Winterbanden van Vredestein
Radio met cd wisselaar in de kofferbak,
Grote toerenteller, Volt & Economy meters
Goed werkende originele cruiscontrole
Trekhaak.
Hondenrek.
Sterkere veren + nieuwe schokbrekers achter, (Niet vanwege de trekhaak maar om hem weer mooi omhoog te krijgen.
Airco die gereviseerd moet worden
Net 4ton gelopen
Qua onderhoud, Optijd zijn beurtjes, olie 5w40, bougies + alle filters.
Complete remmen vorig jaar rondom vervangen. (Blokken plus schijven)
Ook de complete lampunits vervangen omdat deze allemaal wel wat dof waren.
Kan hier een heel verhaal bij zetten over waar ik allemaal zonder problemen ben geweest met deze auto maar denk dat de meeste hier wel weten dat deze auto's als ze hard zijn redelijk onverwoestbaar zijn.