13 August 2015, 15:23
A_A schreef:Tja als je hem moet kopen dan zou ik een echt passende kopen.ja ik denk dat ie toch maar terug moet om te herstellen, helemaal nu hij blijkbaar in meerdere modellen pst..
welke radiateur is dit..? Ik denk een 200..
|
13 August 2015, 15:23
A_A schreef:Tja als je hem moet kopen dan zou ik een echt passende kopen.ja ik denk dat ie toch maar terug moet om te herstellen, helemaal nu hij blijkbaar in meerdere modellen pst..
13 August 2015, 19:15
13 August 2015, 21:43
Is denk ik een 240 radiateur.
13 August 2015, 22:51
Die heb ik er ook in hangen gekocht van jos. Werkt nog steeds geweldig. Komt als ik me niet vergis van een 240 af van na 1985
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt) Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella nu ook te volgen via Lau's oude bakken [/URL]
14 August 2015, 20:07
Jambon schreef:dan deze nog, stond verdekt opgesteld en heeft zelfs heel even in m'n 142 gehangen.. Zelfde als de radiator die je aan het begin van dit topic liet zien, maar dan alleen voor een handgeschakelde bak: bestemd voor 2, 7 en 9 serie.
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
14 August 2015, 20:10
Maar de late 9-serie (na 1994) heeft toch een andere radiateur?
14 August 2015, 20:31
Dat klopt, maar dan met name de LPT en HPT modellen als ik mij niet vergis
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
14 August 2015, 22:38
Na 1994 waren er alleen nog maar lpt's en hpt's in Nederland. Alhoewel ik 1 1995 b230fd ken.
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
14 August 2015, 23:40
wederom bedankt.. overigens is het koelvermogen van dit ding minder dan het koperen geval die ik standaard heb..
![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|