Thanks voor de complimenten. ben idd blij dat het eindelijk werkt en het er ook nog een beetje fatsoenlijk uitziet. Ben niet echt een originaliteitsfreak, zie de afgelopen 29 pagina's, maar dat kastje wilde ik echt niet op mijn dashboard.
Combineren met stangenstelsel kan nooit veel moeilijker zijn. Uiteindelijk komt het er op neer dat je een staalkabeltje ergens aan vast moet maken, of dat nou een gasrol of een stang is. Belangrijk is dat het een beetje soepel loopt en de slag, evt met een hefboompje, de goede lengte is.
Tijd voor een nieuw projectje, maar wat... Hij zal toch niet af zijn? Suggesties?
16 May 2015, 16:44 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 July 2019, 21:15 door Arjan..)
Omdat je af en toe echt geen idee meer hebt wat je nog zou kunnen verbouwen aan je auto: naast rode lak en bekleding nu ook rode stripjes op het dashboard.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
18 June 2015, 07:01 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 June 2015, 10:15 door Laurens Zondag.)
ahhh nice laat me weten wat er er van gekomen is of het werkt ja of nee.
heb nu een zn aftermarket dashpod. het jdm tuning gehalte is er iets te hoog door naar mn zin.
op tb is er iemand die er zelf een geglasviberd heeft. linkje hou je van me te goed die staat op mn laptop
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
Uiteraard. Zit de komende weken in het buitenland dus kan wel even duren, maar de vorderingen komen zeker hier langs.
Kon me al niet voorstellen dat ik de eerste was die het probeerde, er gaat niets boven metertjes. Vraag me nog wel af hoe hij de Volvo-dashboard-look voor elkaar heeft gekregen. Dit was voor mij de reden om met een dashboard te beginnen. De vorm van de mijne wordt trouwens wel wat anders omdat ik een > '81 dashboard heb.