hmm, da's slecht nieuws dat ze die dingen niet meer maken. Als we nou eerder van elkaar hadden geweten dat we ze allebei wilden, dan hadden we misschien betere vrachtkosten bij IPD kunnen krijgen (zeepost ipv lucht scheelt HEEL veel).
2 stuks verzenden kost nu meer dan $100....
Topics: 33
Hmmm...misschien voor de achterwielen :twisted: :lol:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
mailtje gestuurd of ze een quote willen doen voor de ouderwetse bootpost. ben benieuwd.
Ik zit trouwens al een tijdje te denken over een soort gezamelijke inkoop aktie.
Ik ken een vrachtwagenchaufeur die regelmatig naar Zweden rijdt, Als we nou eens een soort verlanglijst samenstellen met onderdelen die bij S.A.M. weg moeten komen, dan kunnen we misschien een keer een krat vol pakken met onderdelen.
Ze hebben daar toch wel wat exclusievere onderdelen dan hier.
Als er genoeg animo voor is kunnen we misschien eens wat regelen.
Ik heb namelijk (op den duur) wel aardig wat intresse in een uitlaat van Sammetje, en als er nou meer zijn....
Ik verplaats dit onderwerp naar het Hoofdstuk 'Algemeen' dan kunnen we daar over dit onderwerp verder gaan en kan iedereen z'n verlanglijstje plaatsen
PS: van die achterwielen was een geintje :?
Nogmaals PS: Laat ze bij IPD die schijven wel goed invetten als ze met de boot gaan anders kun je ze thuis ontroesten.... :lol:
Topics: 23
Ik heb mijn GLT velgen laten stralen en coaten. Het resultaat viel me erg tegen. Ik heb het bij Renoblast laten doen. Ga daar dus niet heen.. De velgen zijn ook gericht dus het zit nu wel strak onder de GT. Met een paar mooie 195-55-15 Excalto's van Michelin eronder en nooit meer klagen over te weinig grip.
Maare..
Je hebt dus gekozen voor een standaard diameter ? Ik wil eigenlijk wel naar die 302 mm schijven toe. Ik zal na mijn vakantie eens gaan neuzen bij de schijvenboer ! Wie weet is het leuk om een setje schijven, blokken en brackets aan te bieden op de beurs.
Maarre heb je zoveel pekaas dat het nodig is om grotere schijven te monteren? Of is het voor de rally?
Topics: 23
Why ? BECAUSE WE CAN ! :evil:
Lol....
Als het goedkoop te fabriceren is en je bent bijvoorbeeld toe aan een setje nieuwe schijven....
Ik heb ook wel een paar PK. 230 ongeveer. Maar er zitten nog een paar paarden verstopt...
Wat heb je allemaal gedaan om aan die pekaaas te komen, misschien ff een topicje maken (als die er nog niet is) zijn er veel naar benieuwd denk ik...ikke wel...Leuk!!!!