Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen Volvo 244 GL
Deja vu.. :frown: .. vol houden..!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
markfranken schreef:ei, dat ziet er naar uit. Ik heb ook wel eens zo'n ongelukje gehad, mijn auto zat op dezelfde plek in een deuk, alleen was heel de achterkant geknikt. De deuk was ook groter, kan zijn dat ik harder ging, of dat het japanse staal uit de jaren 70 niet zo sterk was...Dan sta je inderdaad te janken..Bij mij kwamen wel enkele mensen helpen (was ook op de ring van Eindhoven), maar ook heel veel ramptoeristen. Ik was blij dat de smartphone toen nog niet bekend was (6 jaar geleden), want anders waren er voldoende foto's beschikbaar geweest (bah).
Sterkte met de schade, hopelijk is het nog te repareren. Is de velg ook krom?

Bedankt, schade valt inderdaad wel mee zo. Velg is niet alleen krom er zijn 2 hele stukken uit de buitenste ring gebroken. Ik zal nog wel een foto'tje plaatsen.
MarcoV schreef:Dat is ff flink schrikken he, en ja we leven in een erg behulpzame samenleving tegenwoordig.
Succes met het weer netjes maken van deze mooie auto.

Marco

Zeker schrikken. Ik hoop de auto weer net zo mooi te krijgen als dat ie was.
A_A schreef:Ow bah!
jee , das inderdaad niet best nee Sad

sterkte en succes met ophalen en evt herstellen!

Thanks, ophalen ging vrij makkelijk. Zit toevallig een tuinbedrijf bij mij in de straat waar ik een grote oplegger van kon lenen.

Laurens Zondag schreef:wow dat is echt balen :O!

heel veel succes met ophalen en het herstelwerk. zou wel meteen goed kijken hoe het komt dat de auto ineens uitbrak op moment dat je bijna recht stond. (stabi's misschien niet goed meer in combinatie met schokbreekers en veren?)

in ieder geval heel veel succes !

Bedankt. Het enige wat ik kan bedenken is dat de weg gewoon glad was. Schokdempers achter zijn in december nog vervangen en de vering rondom nog later.
Antwoord
Schipper schreef:Wat is dat balen zeg, gelukkig ben je er zelf ongeschonden uitgekomen.
Heb zelf wel eens te maken gehad met olie op de weg waardoor ik te maken kreeg met een soortgelijke reactie, ook uitbreken tijdens het rechttrekken.

Succes met het herstellen(hopelijk)!

Ja was wel weer blij dat ik in zo'n dikke Volvo rij.

jos245 schreef:Da's inderdaad balen. Het van achter uitbreken is zo'n beetje de nachtmerrie van elke volvo 2 serie rijder. Als de auto flink uitbreekt valt het niet mee om hem met tegensturen nog op de weg te houden.
Een geluk bij een ongeluk dat de auto niet ter hoogte van de middenstijl de boom heeft geraakt want dan is het meestal niet meer rendabel om de auto nog op te knappen.

Wel vreemd van dat remdrukverlies....

Hij was inderdaad niet te houden. (in ieder geval hield ik hem niet) Remdruk verlies is inderdaad heel vreemd en ontzettend schrikken. Ga ook eerst grondig onderzoeken waar dat nu vandaan kwam.

Bassen schreef:***** schade, ben je zelf in de gelegenheid het te repareren?

Ben zelf redelijk in de gelegenheid hem te repareren. Ruimte heb ik en er is een las apparaat aanwezig en mensen die er mee om kunnen gaan. Het echte strakmaken zal echter wel door een schadehersteller moeten gebeuren.

Yellow240 schreef:Zuur man, ik heb ook wel eens een stukje getold tot ik dwars op de weg stil kwam te staan. Linke soep af en toe.

Heel zuur.
Antwoord
Aahhh nee!
Lees nu net het nare bericht.
Gelukkig heb je zelf niets? ( hoop ik)
Wel heel zuur voor je.
Ik begrijp dat je de moed niet opgeeft
om hem weer te herstellen?

Heel veel succes!!!
Antwoord
Kl.....te!!!
Sterkte met herstellen.
Antwoord
Dat is zeker heel erg balen, hopelijk krijg je de deuk er makkelijk uit of kan je een leuk stuk vervangingsplaatwerk vinden. Op http://www.turbobricks.com is trouwens iemand met een projectje bezig waarbij ook een achterpaneel vervangen wordt (of gaat worden).
Antwoord
He balen man! Was zon strakke bak geworden! Goed plan om hem wel te herstellen. Zuur dat mensen niet ff stoppen of komen helpen, zou ik me ook aan irriteren. Succes ermee!
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Antwoord
Erikhans schreef:Aahhh nee!
Lees nu net het nare bericht.
Gelukkig heb je zelf niets? ( hoop ik)
Wel heel zuur voor je.
Ik begrijp dat je de moed niet opgeeft
om hem weer te herstellen?

Heel veel succes!!!

Ja zonde he, zelf gelukkig niks behalve verdriet om m'n auto. Het is wel het plan hem te herstellen. Wil namelijk absoluut geen andere auto.

Lukie5704 schreef:Kl.....te!!!
Sterkte met herstellen.
Thanks

Dopski schreef:Dat is zeker heel erg balen, hopelijk krijg je de deuk er makkelijk uit of kan je een leuk stuk vervangingsplaatwerk vinden. Op www.turbobricks.com is trouwens iemand met een projectje bezig waarbij ook een achterpaneel vervangen wordt (of gaat worden).

Een van onze mede forum leden heeft al laten weten dat hij eventueel nog plaatwerk heeft staan. Hoop alleen dat de deuk er makkelijk uit gaat, zal minder werk zijn. Het project op turbobricks ken ik inderdaad, wel handig om erbij te houden.

Stevves schreef:He balen man! Was zon strakke bak geworden! Goed plan om hem wel te herstellen. Zuur dat mensen niet ff stoppen of komen helpen, zou ik me ook aan irriteren. Succes ermee!

Ja hij begon inderdaad de goede kant op te gaan. Eigenlijk was ik van plan om afgelopen vrijdag te beginnen met het oude blok verwijderen voor mijn turboblok maar dat zal nu even moeten wachten.
Antwoord
Succes!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Net bij een schade mannetje geweest die mijn broer kent. Hij kan de deuk er voor mij uithalen en spuiten voor een heel leuk prijsje. Hij gaat dus gerepareerd worden daar, wanneer is alleen nog even kijken.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eerste Volvo IVARIO 45 6.455 21 May 2025, 00:57
Laatste bericht: IVARIO
  Even voorstellen: Volvo 340 van Wout Wout_Holsbeek 5 593 17 April 2025, 21:00
Laatste bericht: BartJu
  Even voorstellen V70 III 2.0 D3 philippehopman 0 356 31 August 2024, 17:43
Laatste bericht: philippehopman
  Even voorstellen Didier911 0 652 2 July 2024, 21:33
Laatste bericht: Didier911
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 1.074 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen Jort 3 1.150 3 May 2024, 08:24
Laatste bericht: henqui
  Voorstellen _gijs_ _gijs_ 4 1.259 25 April 2024, 06:31
Laatste bericht: _gijs_
  Voorstellen: '83 Big Nose Kogelman 52 16.897 3 April 2024, 19:41
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 5.521 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 1.141 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)