9 May 2014, 16:08
Deja vu.. :frown: .. vol houden..!
Even voorstellen Volvo 244 GL
|
9 May 2014, 20:24
markfranken schreef:ei, dat ziet er naar uit. Ik heb ook wel eens zo'n ongelukje gehad, mijn auto zat op dezelfde plek in een deuk, alleen was heel de achterkant geknikt. De deuk was ook groter, kan zijn dat ik harder ging, of dat het japanse staal uit de jaren 70 niet zo sterk was...Dan sta je inderdaad te janken..Bij mij kwamen wel enkele mensen helpen (was ook op de ring van Eindhoven), maar ook heel veel ramptoeristen. Ik was blij dat de smartphone toen nog niet bekend was (6 jaar geleden), want anders waren er voldoende foto's beschikbaar geweest (bah). Bedankt, schade valt inderdaad wel mee zo. Velg is niet alleen krom er zijn 2 hele stukken uit de buitenste ring gebroken. Ik zal nog wel een foto'tje plaatsen. MarcoV schreef:Dat is ff flink schrikken he, en ja we leven in een erg behulpzame samenleving tegenwoordig. Zeker schrikken. Ik hoop de auto weer net zo mooi te krijgen als dat ie was. A_A schreef:Ow bah! Thanks, ophalen ging vrij makkelijk. Zit toevallig een tuinbedrijf bij mij in de straat waar ik een grote oplegger van kon lenen. Laurens Zondag schreef:wow dat is echt balen :O! Bedankt. Het enige wat ik kan bedenken is dat de weg gewoon glad was. Schokdempers achter zijn in december nog vervangen en de vering rondom nog later.
9 May 2014, 20:28
Schipper schreef:Wat is dat balen zeg, gelukkig ben je er zelf ongeschonden uitgekomen. Ja was wel weer blij dat ik in zo'n dikke Volvo rij. jos245 schreef:Da's inderdaad balen. Het van achter uitbreken is zo'n beetje de nachtmerrie van elke volvo 2 serie rijder. Als de auto flink uitbreekt valt het niet mee om hem met tegensturen nog op de weg te houden. Hij was inderdaad niet te houden. (in ieder geval hield ik hem niet) Remdruk verlies is inderdaad heel vreemd en ontzettend schrikken. Ga ook eerst grondig onderzoeken waar dat nu vandaan kwam. Bassen schreef:***** schade, ben je zelf in de gelegenheid het te repareren? Ben zelf redelijk in de gelegenheid hem te repareren. Ruimte heb ik en er is een las apparaat aanwezig en mensen die er mee om kunnen gaan. Het echte strakmaken zal echter wel door een schadehersteller moeten gebeuren. Yellow240 schreef:Zuur man, ik heb ook wel eens een stukje getold tot ik dwars op de weg stil kwam te staan. Linke soep af en toe. Heel zuur.
9 May 2014, 21:01
Aahhh nee!
Lees nu net het nare bericht. Gelukkig heb je zelf niets? ( hoop ik) Wel heel zuur voor je. Ik begrijp dat je de moed niet opgeeft om hem weer te herstellen? Heel veel succes!!!
9 May 2014, 21:11
Kl.....te!!!
Sterkte met herstellen.
9 May 2014, 21:32
Dat is zeker heel erg balen, hopelijk krijg je de deuk er makkelijk uit of kan je een leuk stuk vervangingsplaatwerk vinden. Op http://www.turbobricks.com is trouwens iemand met een projectje bezig waarbij ook een achterpaneel vervangen wordt (of gaat worden).
9 May 2014, 23:09
He balen man! Was zon strakke bak geworden! Goed plan om hem wel te herstellen. Zuur dat mensen niet ff stoppen of komen helpen, zou ik me ook aan irriteren. Succes ermee!
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
10 May 2014, 20:13
Erikhans schreef:Aahhh nee! Ja zonde he, zelf gelukkig niks behalve verdriet om m'n auto. Het is wel het plan hem te herstellen. Wil namelijk absoluut geen andere auto. Lukie5704 schreef:Kl.....te!!!Thanks Dopski schreef:Dat is zeker heel erg balen, hopelijk krijg je de deuk er makkelijk uit of kan je een leuk stuk vervangingsplaatwerk vinden. Op www.turbobricks.com is trouwens iemand met een projectje bezig waarbij ook een achterpaneel vervangen wordt (of gaat worden). Een van onze mede forum leden heeft al laten weten dat hij eventueel nog plaatwerk heeft staan. Hoop alleen dat de deuk er makkelijk uit gaat, zal minder werk zijn. Het project op turbobricks ken ik inderdaad, wel handig om erbij te houden. Stevves schreef:He balen man! Was zon strakke bak geworden! Goed plan om hem wel te herstellen. Zuur dat mensen niet ff stoppen of komen helpen, zou ik me ook aan irriteren. Succes ermee! Ja hij begon inderdaad de goede kant op te gaan. Eigenlijk was ik van plan om afgelopen vrijdag te beginnen met het oude blok verwijderen voor mijn turboblok maar dat zal nu even moeten wachten.
10 May 2014, 20:46
Succes!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
16 May 2014, 14:21
Net bij een schade mannetje geweest die mijn broer kent. Hij kan de deuk er voor mij uithalen en spuiten voor een heel leuk prijsje. Hij gaat dus gerepareerd worden daar, wanneer is alleen nog even kijken.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Eerste Volvo | IVARIO | 45 | 6.470 |
21 May 2025, 00:57 Laatste bericht: IVARIO |
|
Even voorstellen: Volvo 340 van Wout | Wout_Holsbeek | 5 | 593 |
17 April 2025, 21:00 Laatste bericht: BartJu |
|
Even voorstellen V70 III 2.0 D3 | philippehopman | 0 | 356 |