Hoi Arjan, nee ik heb het spul er nog niet onder... moet nog een goede plaats hebben om mijn 240 te kunnen strippen. Wil de onderkant helemaal goed aanpakken en de complete veerpoten verwijderen.
En ik denk dat als mijn 240 eenmaal verlaagd is en alle stangen van IPD er onder zitten de auto juist heel goed op de weg ligt waardoor een onverwachte uitbreek manoeuvre juist vele malen beter verloopt dan de standaard vering/shocks/stabi.
Datona moet zeggen dat weg gedrag een reden voor mij is om de 245 niet als daily driver te gaan gebruiken ipv de 940. Ik kan nu zo hard bochten door, wel met nieuwe veren, dempers, pu rubber en dikke stabi's. Afslag Hattem op de a50 richting Zwolle kom ik prima door met 150. Zie ik m'n 245 nog niet doen.
Sent from my Volvo using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Hoi Arjan, dop heb ik besteld, als het daar niet mee lukt zou ik het niet weten hoe het anders zou kunnen. Alvast bedankt. Ik ga 6 april naar de Elandrun, vorig jaar genoten
De diepe dop nr 27 is perfect: stuur zit er in, het wordt steeds mooier. Nu nog wachten op de claxon die ik bij Dave Barton heb besteld met de steigerende eland.