Het is een blauwe 240 GLT estate, B200 - 111pk, uit 1993 met slechts 368.000 km op de teller.
Uitgerust met:
Centrale deurvergrendeling
Elektrisch bedienbare voorramen
Airconditioning
Derde bakje in de vloer
De algehele staat van de auto is redelijk tot goed.
Er moet het nodige aan gebeuren, dat is ook de bedoeling, het " TO-DO" lijste wordt inmiddels gemaakt.
Bedankt! Auto ziet er idd prima uit. Motorkap wordt opnieuw gespoten , de blanke lak bladdert af.
Verder het gebruikelijke werk, vooronderstel verbeteren. Rubbers vervangen, remmerij etc.
Ik weet alleen dat 1993 op het kenteken staat als 1e registratie. En gezien de uitrusting van de auto is het idd een GLT. Ik weet niet of ik adhv het chassisnummer o.i.d. te achterhalen is welke uitvoering dit is.
Vandaag de 240 van de openbare weg afgehaald. Vanmiddag even schorsen en over een week of 6 met demonteren beginnen.
Eind september heb ik weer tijd om verder aan de auto te werken. eerst maar eens alle roestplekken in kaart brengen en de carrosserie laten bijwerken evt lassen.
Als dat klaar is verder met het onderstel.
Vandaag begonnen met de eerste klusjes aan de estate. Nieuwe koplampen zijn binnen en gelijk eens inspecteren waar nodig onderhoud aan moet gebeuren.
De accu er uitgehaald en de kunststof accubak gedemonteerd. Daaronder leek het wel een tuinplantsoen met allemaal bladeren en smurrie.