Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe belastingregels: wat ga jij doen?
Ja Jambon, ze nemen alles serieus, zelfs de politiek Confusedmile:
Jongens ik blijf aan het gas, zo alleen beter???? Of moet ik het correct Liquefied Petroleum Gas zeggen??
Zelfde gevoelige types als met Zwarte Piet, tjonge niet te geloven..
Had maar eens wat meer gereageerd toen de politiek jullie een loer gedraait had dan waren jullie misschien nu niet zo sjagie..
Het onderwerp is wat doe jij na nieuwe belastingregel: Ik schors en rij.. Beste wensen Weekers en Co!
(zie ik daar toch een Rip smiley staan......oh nee tere zieltjes - lach me kriek om sommige alhier)
Antwoord
Zeg Zweedse Lillekert, de meesten bedoelen hier je plannetje om benzine-MRB te betalen en dan op gas rond gaan rijden. Dan kun je nog zoveel verzekerd zijn als je wil, mocht je een ongeluk krijgen, ook buiten je schuld om, kun je fluiten naar je centen. Dan betaald geen enkele verzekering uit als je kentekenpapieren niet kloppen. Zelfde bij dronken achter het stuur, zelfde effect mbt de verzekeraars.

Maar he, mij maakt het niet uit. Van mij mag je. Goeiekope....
Antwoord
!!!!! Oproep aan iedereen: !!!!!

Begrijpelijk dat de gemoederen hoog oplopen maar, blijf respectvol naar elkaar en anderen!

Wat iedereen doet na de nieuwe belastingregels is hier inderdaad het topic.

GRAAG DEZE OPROEP NAVOLGEN!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Heb nu twee berichten verwijderd, aangezien men mijn oproep in de wind slaat.
Als het zo door gaat wordt dit topic gesloten.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Een aantal lui op de Oldtimerliefhebbers-Facebookpagina hebben gewoon toegegeven hun oldtimer in de fik te hebben gestoken: https://www.facebook.com/groups/Oldtimer...s/?fref=ts

Die Golf komt er al openlijk voor uit, maar verderop zijn er nog een paar andere lui te vinden die gewoon doodleuk zeggen de verzekering te willen bedonderen omdat ze toch allrisk verzekerd zijn. Sad Lekker handig ook, die denken dat verzekeraars niet meekijken op Facebook.
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Ik las ook al van 2 gasten met een Ford Bronco om de auto om te katten, nummers van een Bronco op benzine, en dan de auto zelf op LPG laten rijden. Niet echt slim om dat met naam en alles op Facebook te knallen...
Antwoord
het valt me soms erg op hoeveel om volk er rond loopt? die belasting centen zijn at toch niet waard als je een ongeluk krijgt? (of een controle)

alsje dan persee goedkoop wil rijden koop je maar een micra, die vna een vriend van me is in belasting en verzekering goekoper als mijn enige volvo zonder belasting
Antwoord
Verbaasd u niet, verwonder u slechts.
Ik heb er geen invloed op, dus ga ik me er ook niet druk om maken.

Zag overigens wel dat de zwarte auto's met gele letters weer op pad zijn. (afgelopen donderdag)
Stond er ÃÃn langs de N217 tussen Mijnsheerenland en Maasdam (Zuid-Hollandse eiland onder Rotterdam) met een ANPR-scan.
Hier in de Hoeksche Waard zijn ook geregeld grote controles in samenwerking met politie, douane, belastingdienst etc etc.
Dus al zou je de boel willen flessen, dan loop je groot risico binnen no time door de mand te vallen.
Voertuigen en inzittenden worden op alles gecontroleerd.
En ik vind het wel terecht ook. (we hebben hier ontzettend veel last van woning/auto-inbraken)
Antwoord
Misschien een domme vraag, maar wat is anpr-scan?
Antwoord
automatische nummerplaat registratie. Camera filmt, en de computer 'leest' kenteken in. Wordt gekoppeld aan database van bv RDW, belastingdienst, politie, justitie etc.
als je nog 100 boetes open hebt stan , houden ze je aan. km/bijtelling contoles etc dus.
Als de anpr je ziet, en je bent niet verzekert oid, ben je mooi t haasje dus.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo.nl verwelkomt nieuwe forum sponsor! TheSaint77 1 15.090 16 September 2015, 11:08
Laatste bericht: TheSaint77
  Nieuwe XC90 Jandegroot1970 1 2.995 2 July 2015, 20:19
Laatste bericht: Laurens Zondag
  Nieuwe plannen van onze grote broer.... Arn02 2 3.811 16 June 2015, 19:51
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Nieuwe ruitenwisserbladen voor, achter en voor de koplampen. Depechetoi 1 4.357 31 March 2014, 07:22
Laatste bericht: henqui
  Nieuwe berichten 244Drift 18 14.750 15 March 2014, 19:41
Laatste bericht: A_A
  Nieuwe belastingregels: rijden op aardgas oftewel cng Arn02 17 19.560 10 June 2013, 21:50
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Misschien een nieuwe Volvo-rijder? Freek-T 12 7.064 29 December 2011, 21:18
Laatste bericht: Freek-T
  Nieuwe poging ons uit onze Volvo's te pesten......... Martin245 5 4.712 14 July 2009, 09:02
Laatste bericht: abbabak
  volvo P1800 nieuwe stijl...prachtig Belg 2 2.845 14 May 2009, 21:01
Laatste bericht: Belg
  Nieuwe (chrome) spielgels voor 'n '79 244... Bassius 4 3.628 10 September 2008, 20:02
Laatste bericht: Bassius

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)