geestschrijver schreef:Ik denk erover om op mijn Volvo verstralers te laten plaatsen. En dan heb ik het over de rechthoekige modellen die onder de bumper hangen, je ziet ze soms op Super Polars, en natuurlijk ook op andere uitvoeringen. Nu is mijn vraag: welke moet ik hebben? Is er een "standaard"? Hebben jullie tips, merken, maten?
van de site:
http://www.volvo200.org/accessoires/lampen.htm
Ik heb bij Hooftman al eens geinformeerd. Komt rond de 180 euro ex (maar met register lidmaatschap 15% korting)
(rare mengeling Nederlands/Zweeds)
Mistlampen(/verstralers) Pilot (Bosch, H3) onder de bumper vóór de eventuele spoiler
Dimljus(/fjärrljus) Pilot (Bosch, H3) under stötfÃÂ¥ngaren framför den eventuella spoilern 1333778, 1394970, 3529070 (set/sats)
1369336: mistlamp als los binnenstuk/dimljus som lös insats
1369342: verstraler als los binnenstuk/fjärrljus som lös insats Zwart huis. De set bevat onder andere montagemateriaal en kabelboom. Lichtopening 145x86 millimeter. Steenslagbescherming (in het begin standaard) 1333925. Zat standaard op onder andere de 780. Was ook te vinden op oudere Porsches
Svart hus. Satsen innehÃÂ¥ller bland annat monteringsmaterial och ledningsmatta. Ljusöppning 145x86 millimeter. Stenskottsskydd (i början standard) 1333925. Fanns standard pÃÂ¥ bland annat 780an. Fanns även pÃÂ¥ äldre Porschar