23 November 2014, 22:54
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. De carburateur heeft nieuwe pakkingen en tussen de vaste leiding en carb heb ik nieuwe slang gemonteerd. De tank lekt geen benzine, ook niet wanneer ik 'm tot de nok vul. Tank vol of bijna leeg, maakt niet uit, er blijft een zweem benzinelucht in mijn 245 (1976).
Ergens gaat er iets niet goed, dat zou wel eens het extreme brandstofverbruik verklaren; 1:7....
Er loopt een slangetje naar de bovenzijde van de tank, afkomstig van de vulleiding (?), maar waar dit slangetje op de tank moet is de tule afgedopt.. Weet niet waarom.
Iemand een idee waar de benzinelucht vandaan kan komen ?
Vooral te ruiken in de auto en vandaag viel het mij linksachter op bij het monteren van winterbanden.....
Ergens gaat er iets niet goed, dat zou wel eens het extreme brandstofverbruik verklaren; 1:7....
Er loopt een slangetje naar de bovenzijde van de tank, afkomstig van de vulleiding (?), maar waar dit slangetje op de tank moet is de tule afgedopt.. Weet niet waarom.
Iemand een idee waar de benzinelucht vandaan kan komen ?
Vooral te ruiken in de auto en vandaag viel het mij linksachter op bij het monteren van winterbanden.....