Topics: 68
Misschien heeft iemand deze 265 (nu 245) al een keer bekeken?
Straat al tijden op marktplaats.
Ik zoek een nette harde 245 of 745, maar niet voor de hoofdprijs.
Wellicht heeft iemand de auto al goed bekeken en kan ik me een ritje besparen..
http://link.marktplaats.nl/576473374
Topics: 7
Wat was je ervaring met SJ Auto's dan? Ik heb de beste man een paar keer gesproken (o.a. bij de klassiekerbeurs en ook een 780 van hem bekeken) en het kwam eigenlijk wel goed over allemaal.
Tja, de moderators zijn er niet heel blij mee, maar ik vind zelf dat een ervaringen-topic met webshops en handelaren juist van toegevoegde waarde kunnen zijn (mits het nog een beetje objectief en goed onderbouwd wordt).
Topics: 54
BartWillem schreef:ik vind zelf dat een ervaringen-topic met webshops en handelaren juist van toegevoegde waarde kunnen zijn (mits het nog een beetje objectief en goed onderbouwd wordt). 
Helemaal mee eens!!
Groeten van Frans
volvo240glt schreef:Ben ik wel met je eens,maar waar ligt de scheidings lijn wat wel kan en wat niet,weet uit ervaring met andere fora dat het goed mis kan gaan,meegelezen.Weet dat er in frankrijk een forum zelfs aangeklaagd is door een benadeeld bedrijf.En dat is niet de bedoeling van volvolvo.
Ik vind 't vrij simpel: als je de zaken goed en netjes doet, dan hoeven negatieve verhalen nergens neergezet te worden omdat 't er dan gewoon niet is.

Er zijn wel miljoenen productreview-sites waar je producten de grond in kan/mag boren (waarmee je indirect een fabrikant kapot kan maken indien de klachten heel vaak voorkomen en een oplossing uitblijft), maar met een service van een bedrijf zou dat niet kunnen of mogen?
Topics: 68
Niet alleen voorzichtigheid tav forum.
Bij een andere club werden bedreigingen geuit naar clubleden die iets negatiefs schreven over een bedrijfje dat restauratie- en onderhoudswerkzaamheden deed aan die auto's.
De waarschuwingen en klachten zijn hierop door de leden en webmaster verwijderd en via google vind je vrijwel niets negatiefs over het bedrijfje.
Topics: 2
Ik ken SJ autó's ook niet persoonlijk.
Maar vind de prijs ook niet echt goedkoop. Gewoon gaan kijken, iemand mee met verstand ervan en gewoon zelf oordelen. Als de papieren in orde zijn er er ook nog een boekje of rekeningen oid bijzitten kan het gewoon best een goede koop zijn.
Maar voor dat geld is er vast wel iets te vinden bij de "betere" handlaren.
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90