Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
speakers
ik zat zelf te denken aan een uitneembare beklede en bespeakerde plank of platte kist (20cm dik voor wat meer bas) achter de achterbank.Hoe vaak moet de achterbank nu plat, dat valt best mee denk ik. Dus dan maakt t niet uit als er zoiets mooi bekleed met speakers en eventueel versterker achter hangt. En dan makkelik wegneembaar. Stekkers er aan klaar is kees.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik heb al een 30cm sub met gesloten (25 liter) kast, maar dan moet je er nog wel iets van 16 of 20cm 3 weg bijzetten achter en da's wat lastig.

heb ooit eens een 245 gezien waarin ze kastjes over de wielbakken hadden gebouwd - en idd anders een kast achter de achterbank, maar dan blijft mid en hoog wel wat hangen daar...
Antwoord
Ticcie schreef:heb ooit eens een 245 gezien waarin ze kastjes over de wielbakken hadden gebouwd - en idd anders een kast achter de achterbank, maar dan blijft mid en hoog wel wat hangen daar...

Bedoel je zoiets? Big Grin

http://www.dumpalink.com/media/114077848...mer_Woofer
Antwoord
ja precies ja Big Grin
Antwoord
Tering zeg. Dat ding ging rechtstreeks marktplaats op voor een flink bedrag als 't aan mij lag! Big Grin
Antwoord
Zo kijk eens wat ik vanmiddag met de post kreeg:

[Afbeelding: boxen0042yp.jpg]

[Afbeelding: img00347qa.jpg]

En dus kunnen eindelijk deze afgrijselijke krengen de prullebak in!

[Afbeelding: boxen0068zy.jpg]

Als eerste heb ik dus ff geprobeerd of ze tegen de ramen aan zouden komen als ze er in zouden zitten wat ze dus ook doen.. Sad Maar goed, iemand had het hier over opvulringen? Met wat voor materiaal heb ie dat gedaan? Gewoon triplex oid? Kun je misschien ff een fotootje plaatsen?
Antwoord
Stuk regenpijp met de goede diameter. Even zwart maken of zoiets.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
hoe zet je die dan vast??
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Een stukkie pvc idd. Das wel een goeie. Die zet je dan vast met de schroeven van t kapje neem ik an. Ik moet alleen nog ff wachten op die kapjes want die krijg ik van Arjan Huisman. Heb jij 't ook zo?
Antwoord
morgen denk L.J. , ze zitten al ergens bij TPG in een ouwe zak 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  speakers in de 240 estate Frans en Jos 20 13.763 29 May 2012, 23:49
Laatste bericht: marcela112
  Audio / speakers (240 GLE) bramvb 3 2.791 9 September 2009, 08:01
Laatste bericht: Frans245
  Speakers op de wielkasten? Rhino 30 16.322 4 April 2008, 22:23
Laatste bericht: aeos
  speakers vernieuwen; suggesties? pierre 6 4.721 10 April 2007, 23:11
Laatste bericht: Rubicon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)