Topics: 2
Ik ben erg blij dat Filip de dieselkampioen is want ik heb zojuist ook nog een 740 Estate Diesel erbij gekocht.
De 245 wilde niet starten, ik denk een vuil filter ?, luchtfilter was erg schoon, ook gaf de verkoper aan dat de auto 245 niet goed motorisch oppakte.
Wat verder inhoud dat ik onze 480 ES ga verkopen, motorisch zeer goed, nog geen 150.000 echte kilometers, belgische auto van 1989.
Waarom ga ik de 480 ES verkopen? ik heb geen 4 auto's nodig en wil graag dat mijn eega in een station rijdt, en natuurlijk voor de huiselijk verplaatsingen. En ook een 245 is geen 480 toch.
groet
Erik
et is allemaal de schuld van VolvoKees
Topics: 0
480ES - 245 schreef:De 245 wilde niet starten, ik denk een vuil filter ?, luchtfilter was erg schoon, ook gaf de verkoper aan dat de auto 245 niet goed motorisch oppakte.
Dat zou inderdaad wel eens een ernstig verontreinigd brandstoffilter kunnen betekenen. Gek genoeg is dat maar een onderdeel van een paar euro maar het wordt bij de beurten meestal niet gecontroleerd. Terwijl het toch zo gemakkelijk te zien is of het verstopt zit. (Deze ervaring heb ik met een vorige 440TD gehad en bij een Mercedes M100D bestelbus)
Jammer trouwens dat je de 480 gaat verkopen. Kan je geen andere (niet VOLVO) wegdoen. (Je houdt er toch 3 over begreep ik.)
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Citaat:Jammer trouwens dat je de 480 gaat verkopen. Kan je geen andere (niet VOLVO) wegdoen. (Je houdt er toch 3 over begreep ik.)
Klopt, maar mijn mercedes E 220 D, wil ik houden als bedrijfsauto. En het rijden met een diesel is op langere afstanden goedkoper dan een benzine plus onze hond moet mee kunnen.
groet
Erik[/quote]
Topics: 49
:lol: :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Citaat:Dat zou inderdaad wel eens een ernstig verontreinigd brandstoffilter kunnen betekenen. Gek genoeg is dat maar een onderdeel van een paar euro maar het wordt bij de beurten meestal niet gecontroleerd. Terwijl het toch zo gemakkelijk te zien is of het verstopt zit. (Deze ervaring heb ik met een vorige 440TD gehad en bij een Mercedes M100D bestelbus)
Ik krijg het oude brandstoffilter er niet af, is er een trucje waarmee dat wel zal lukken en kun je een 740D motor van 1990 omwisselen voor een 245 D motor van 1989 ?
thanks
Erik
Topics: 26
480ES - 245 schreef:Ik ben erg blij dat Filip de dieselkampioen is want ik heb zojuist ook nog een 740 Estate Diesel erbij gekocht.
wat een complimenten, maar ik zal nog maar een week of zes van deze kanjer mogen genieten, hij zal er uit gaan, snik snik.
Maar wel van harte gefeliciteerd met je diesel!
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 74
Oh ja? Waarom verkoop je 'm?
En eh Erik, is je pa toevallig volvokees? Ik ben nl wel eens op zn site geweest.
Citaat:Oh ja? Waarom verkoop je 'm?
En eh Erik, is je pa toevallig volvokees? Ik ben nl wel eens op zn site geweest.
Euh, nee, dat wil ik Volvokees niet aandoen, dan zou hij aanzienlijk ouder zijn als dat hij nu is.
Ik wil de 480 verkopen omdat ik een 245 Estate D en een 740 Estate D heb gekocht. en 4 auto's vindt ik ietwat overdreven. Maar hoezo heb je interesse dan ?
Erik
Topics: 74
480ES - 245 schreef:Citaat:Oh ja? Waarom verkoop je 'm?
Euh, nee, dat wil ik Volvokees niet aandoen, dan zou hij aanzienlijk ouder zijn als dat hij nu is.
Ik wil de 480 verkopen omdat ik een 245 Estate D en een 740 Estate D heb gekocht. en 4 auto's vindt ik ietwat overdreven. Maar hoezo heb je interesse dan ?
Erik
Eheh, Ja, zoiets dacht ik vanwege die tekst: "Het is de schuld van VolvoKees".
Ja sorry, ik wist dat je dat ding ging verkopen en ik had 't eigenlijk over Filip. Ik had 't ff moeten quoten.
Citaat:wat een complimenten, maar ik zal nog maar een week of zes van deze kanjer mogen genieten, hij zal er uit gaan, snik snik.
Wat ga je nu kopen dan, en waarom doe je hem weg als ik dat vragen mag ?
Erik