Berichten: 92
Topics: 10
Lid sinds: Jan 2008
He Skidje! Ja alles prima, woon nu voor 3 jaar in Zweden. Zag je nog wel op de VKB maar helaas niet meer gesproken.
262C ‘78 | Amazon Combi ‘67 | V90 ‘98 | 245GLT ‘87 | 245GL ‘78 | 244GL Classic ‘93 | 245GL Classic ‘93 | 244GL ‘86 | 1800ES ‘73 | Saab 9-3 2.0T Cabrio ‘07 | XC70 2.5T ‘05 | XC70 2.5T ‘04 | XC90 V8 ‘07 | 245GL ‘82 | 265GLE ‘78 | 245DL ‘76 | 745GLE ‘86 | V90 T6 CC OR '19
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Ik heb dezelfde afwijking gezien op een late 145, er zitten schokdempers achter ipv de rubber "blokken" van de EU's.. en dus om de dempers te kunnen laten indrukken, steken ze verder uit, de afstand tot de koets is groter, en dus is de lijst breder/dieper om dit te kunnen overbruggen.
Die 145 is ouder qua uitvoering maar vertoont hetzelfde principe..
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
De 240's hebben toch ook schokdempers achter de bumper? Ongeacht USA of eu.
Berichten: 2.310
Topics: 56
Lid sinds: Sep 2008
Nee hoor zijn gewoon stalen buizen bij de eu's.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
In ieder geval is mijn achterbumper van een eu sloper gekomen. Sierstrips en bumperhoes waren gewoon etzelfde. Alleen de alu balk heeft een ander gatenpatroon.