Topics: 38
Nou, rekenmaar dat je weggejaagd wordt hoor!
Beetje apart vind ik het wel. Een soort eerste klas reizen, zonder het kopen van een geldig vervoersbewijs...
Groeten, Boele
Topics: 289
ik ben geen lid.. ben ook uitgenodigd voor het museumbezoek vorig jr bij Louwman.. ook geen lid van..
Topics: 30
Ach, ik heb anders nog wel een koffie apparaat staan. Ik woon letterlijk 50 meter verderop van het daf museum.
handig.. weet ff niet meer of je daar de auto kwijt kunt...?
Topics: 163
BartWillem schreef:Same here, maar hoe weten we zeker dat 't niet alleen voor Volvo KV-leden is? Niet dat we straks met pek en veren weggejaagd worden. 
Boele schreef:Nou, rekenmaar dat je weggejaagd wordt hoor!
Beetje apart vind ik het wel. Een soort eerste klas reizen, zonder het kopen van een geldig vervoersbewijs...
Citaat:De jaarafsluiting van de regio Zuid, een uitgebreide rondleiding in het Daf museum in Eindhoven gecombineerd met een uitgebreid winterstamppot-buffet, staat (uiteraard) ook open voor leden van buiten de regio.
...
Let op, er is een maximum aan het aantal deelnemers, dus het is zaak u zo snel mogelijk in te schrijven als u aanwezig wil zijn.
...
Namens het bestuur van regio Zuid
Om gebruik te maken van de aanbieding moet je wel VKV-lid zijn zo te zien.
Topics: 7
30 November 2011, 00:18
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 November 2011, 00:25 door BartWillem.)
Waarom krijgen Jambon en ik dan wel dat soort mails telkens?

Als 't alleen voor leden is dan moeten ze maar niet telkens bestoken met mails over activiteiten.
Heb ze maar even een mailtje gestuurd waarom niet-leden ook mails ontvangen, of dat forum-leden van de Volvo-KV wellicht ook welkom zijn en dat ze daarom die mails ook telkens krijgen. Hopelijk reageren ze morgen (maar ik heb een donkerbruin vermoeden van niet).
Topics: 163
Daar kan ik geen antwoord op geven :confused: .
Sterker nog; Ik kreeg op een gegeven moment zelfs vergaderuitnodigingen van een VKV-regio-verweggistan...
ws als je al eens op die fora hebt ingelogd, krijg je nieuwschbrieven..
Topics: 7
Dat denk ik dus ook, of ze willen forumleden er ook graag bij hebben.

Maar dat lijkt me weer vrij sterk.
Topics: 6
Je moet inderdaad VKV lid zijn voor dit soort bijeenkomsten, paspoortcontrole bij de poort
Als het ook voor gastleden zou zijn dan kan het natuurlijk nooit voor dit soort (lage) prijzen.
Dat (een aantal) gastleden nog nieuwsbrieven krijgen is een bekende bug, het filteren gebeurd nog niet helemaal zoals het hoort, hier word aan gewerkt.