Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Dafjes kijken"
http://www.volvokv.nl/index.php?view=det...t&Itemid=8
Citaat:De jaarafsluiting vindt dit jaar plaats in het DAFmuseum in Eindhoven. Een unieke locatie met ongelooflijk veel historie.
Deze middag is de entreeprijs lager en u wordt rondgeleid door een deskundige gids. Ook aan de kinderen is gedacht, er is een heuse speurtocht door het museum.
Bij binnenkomst staan koffie, thee,limonade en gebak klaar. Tijd om even gezellig bij te praten. Daarna volgt de rondleiding.
Het DAF-museum heeft onlangs de DAF-55 Siluro aangekocht en deze middag bent u in de gelegenheid deze wel heel speciale auto en de rest van de collectie te bezichtigen. Van de 1e tot en met de laatste personenauto, bedrijfswagens,
vrachtwagens die Parijs-Dakar gereden hebben, allen vinden een plaats in het museum. Kijk alvast eens op de website. http://www.dafmuseum.nl

Na de rondleiding schuiven we ter plekke aan voor een heerlijk winterstamppot-buffet ( 5 soorten stamp). Voor de kinderen wordt er frites met appelmoes, mayonaise en een snack geserveerd. Daarnaast krijgt u voor de hele middag 7 consumptiebonnen.
Vanwege het unieke karakter willen we onze jaarafsluiting dan ook graag openstellen voor leden uit de andere regio’s. Dus leden: schrijf je snel in want er is een maximum aan het aantal deelnemers.

Tijd: 14.00-18.00 uur.
Adres: Tongelresestraat 27, 5613 DA Eindhoven.

De all-inn prijs voor deze middag is slechts: € 15,- p.p.
Kinderen tot 12 jaar € 7,50.

Laatste kans om je op te geven, vóór 1 december.
Mail naar regio Zuid
Bijdrage overmaken op rekeningnummer 141559942 tnv. VKV Regio Zuid o.v.v.
Jaarafsluiting.

Met vriendelijke groet,

Bestuur van Regio Zuid, Harry, Annelies, Paul, Gerrit en Elly.
ook leuk..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Misschien leuk als volvolvo meet?
Als iedereen op de 11gaat wordt het alleen een beetje een kaping van een V44-uitje. (ook vreemd als er opeens -tig Ham'en an de poort staan Wink)
Antwoord
Had de mail ook gezien. Lijkt me zeer zeker leuk! Is het weer lijstjestijd?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
lijstje wordt lastig, 1 December is de sluiting dus wie wil, inschrijven ende gaan. Ben r zelf al ens geweest, erg leuk wel, als je bejaard genoeg bent roept het best wel herinneringen op..

Herstel... vóór 1 December..!
Antwoord
Ga jij?
Antwoord
we kunnen toch ook als groep van Volvolvo gaan ipv naar het ford museum, alhoewel het ford museum me ook leuk lijkt.
Dan zitten we niet aan de inschrijvingsdag vast van volvokv
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Black Moose schreef:we kunnen toch ook als groep van Volvolvo gaan ipv naar het ford museum, alhoewel het ford museum me ook leuk lijkt.
Dan zitten we niet aan de inschrijvingsdag vast van volvokv

Goed idee! Die stamppot kan me gestolen worden. Bovendien kunnen we zo het forum nog een beetje vertegenwoordigen Wink
Antwoord
Yellow240 schreef:Goed idee! Die stamppot kan me gestolen worden. Bovendien kunnen we zo het forum nog een beetje vertegenwoordigen Wink
Stampot altijd lekker, of misschien iets anders culinairs zoals snert oid.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
beide kan ook, ik heb me iig aangemeld voor de boerenkool.. (schijnt dat begin 18e eeuw boerenkool werd bereidt met echte stukjes boer...
Antwoord
Yellow240 schreef:Had de mail ook gezien. Lijkt me zeer zeker leuk! Is het weer lijstjestijd?
Same here, maar hoe weten we zeker dat 't niet alleen voor Volvo KV-leden is? Niet dat we straks met pek en veren weggejaagd worden. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)