Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ruitenwisser bestuurderszijde
Vandaag, kreeg ik te maken met een ruitenwisser die na 36 jaar besloot zijn eigen weg te gaan. Gelukkig stond ik bijna stil en kon ik hem nog bij de kladden grijpen. Oftewel tijdens het wissen schoot de arm (het scharnierende deel) los van het bevestigingspunt in de paravaan (draaiende deel).Best raar als je ineens die arm over je motorkap ziet glijden. Toen moest ik nog 20 km naar huis rijden als een echte sjonnie. Aan mijn stuur hangend naar het midden van de auto, om nog fatsoenlijk zicht te houden.

Iemand ervaring voor een quick fix? Of moet ik dan een volledige arm op de kop zien te tikken? Het ziet er naar uit dat het scharnier is uit gelubberd (of hoe dat ook heet) en daarna heeft het veertje de boel uit elkaar gedrukt.
Antwoord
Problem solved. Twee wisser armen op de sloop gescoord van een volvo 144. Mooi opgepoetst en gemonteerd.
Antwoord
waar is die sloop?
Antwoord
Piet Keizer, d'n enige echte. Was eigenlijk puur geluk, ik had die 144 in verwrongen staat al eens gespot en dacht dat ie allang weg zou zijn, normaal is er vrij weinig te vinden. Maar vandaag was mijn geluks dag.
Antwoord
Een groene 73-er? Helemaal achterin? inderdaad...geluk als daar nog iets bruikbaars aan zit...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ruitenwisser arm 100 en 200 serie Jerry 7 6.697 21 November 2016, 14:30
Laatste bericht: Jerry
  Rechter ruitenwisser ***t_blijft_behelpen*** 5 5.080 15 January 2012, 00:17
Laatste bericht: Black Moose
  ruitenwisser lekt ? Karinsky 6 4.755 18 October 2011, 23:44
Laatste bericht: Black Moose
  Achter ruitenwisser werkt niet meer. jafd 4 3.478 16 February 2009, 19:30
Laatste bericht: Rubicon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)