Topics: 52
83_240_Turbo_Estate schreef:papa hier woont redelijk in de buurt van Hoofddorp dus vertel wat je wil?
Nou ja, mocht ik ooit van plan zijn om naar die GLE te gaan kijken, dan is het misschien handig als er iemand meekijkt...
Ticcie schreef:maar niet de nadelen (velgen, kleine motor, nw kenteken, vaak geen historie)
Andere velgen heb ik al - ik ben ook niet zo kapot van Corona's - en een nieuw kenteken maakt me niet uit. Is er echt veel verschil tussen 2.0 en 2.3?
Citaat:Maar als je wat minder wilt uitgeven en airco en leer even vergeet
Airco en leer vergeten... je vraagt nogal wat. En misschien is het weer raar van mij, maar ik koop liever bij een bedrijf met een beetje garantie - en de mogelijkheid tot inruil - dan particulier. Het geld is niet echt een probleem. Maar die grijze Super Polar is wel mooi, ja. Die GLE met Virgo's trouwens ook.
Topics: 3
geestschrijver schreef:83_240_Turbo_Estate schreef:papa hier woont redelijk in de buurt van Hoofddorp dus vertel wat je wil?
Nou ja, mocht ik ooit van plan zijn om naar die GLE te gaan kijken, dan is het misschien handig als er iemand meekijkt...
Je stuurt maar ff een pb of mailtje, als ik in de gelegenheid ben wil ik je zeker behulpzaam zijn.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Ik zal het onthouden, bedankt voor het aanbod.
Deze bij Van der Voorn vind ik trouwens ook mooi:
http://zoek.autotrader.nl/dslnl/cars_adv...6213397371
Maar ja, geen 240... wil mijn vriendin niets van weten, dus. En veel te duur in de wegenbelasting...
Ticcie schreef:zo'n 25 pk en vooral een heleboel koppel. Indien mogelijk zou ik zeker voor een 2.3 gaan.
Volgens de gegevens op autoweek.nl heeft de 2.0 112 pk en de 2.3 116... dat is maar een verschil van 4 pk. Nu heb ik er 101, denk ik, dus ik ga er hoe dan ook op vooruit. Het maximum koppel bedraagt 158 versus 192 Nm (nu 160, voor een GLE 185), maar eerlijk gezegd weet ik niet wat dat wil zeggen (kracht onderin?) Heeft autoweek het mis, wat betreft de pk's?
Als ik met de caravan rij zou ik soms wel een klein beetje meer vermogen willen hebben, maar verder... ik zeg geen nee tegen een 2.3, zeker niet, maar ik geloof dat een 2.0 voor mij ook voldoet. Bovendien lijkt het benzineverbruik van de 2.3 me ook wat hoger en met wegenbelasting zal het ook wel schelen.
Citaat:Je kunt overwegen om er eentje te kopen van plm 3000 en die dan (laten) opknappen tot de auto die jij wenst. Dan weet je zeker dat ie goed is.
Nee, dat is geen optie voor mij. Ik heb geen zin in het 'gedoe' en ik rij weliswaar niet zo heel veel, maar we hebben de auto wel nodig.
Topics: 1
Even een een vraagje tussendoor: wat is nu eigenlijk het verschil tussen een Polar en een Super Polar?
Een Polar is een eenvoudige uitvoering met jutezakkenbekleding. De Super Polar - alleen in Itali? geleverd - is een luxe uitvoering met zwartlederen bekleding, airco, elektrieke ramen en spiegels, centrale deurvergrendeling, metallic lak, lichtmetalen velgen en nog wat dingetjes.