Berichten: 217
Topics: 10
Lid sinds: Jul 2012
frox schreef:Precies! Als het daarmee ook kan heb je toch weer €40,- bespaard
En heb je nnog een beetje kunnen hobbieen ook
niet helemaal, heb de schaar in de nieuwe (te lange) B230K kabel gezet en daar de boel van ingekort. Van de gebroken gaskabel was ook de buitenkabel slecht dus vervangen. Maar het werkt iig.
Berichten: 217
Topics: 10
Lid sinds: Jul 2012
BartWillem schreef:Scandcar lijkt anders wel de juiste gaskabel te hebben: http://volvoonderdelen.com/advanced_sear...40&x=7&y=6
Voor de B200K's en B230K's kan je helaas 2 types hebben, om het lekker makkelijk te maken. 
Lijkt zo, heb ze uiteindelijk een aantal keren aan de lijn gehad en de kortste kabel die het dichtst bij mn gebroken kwam is uiteindelijk besteld (maar nog te lang). Daar heb ik uiteindelijk de schaar ingezet omdat niemand de juiste leek te hebben. En ik had de auto nodig dus moest ook rijden.
Berichten: 217
Topics: 10
Lid sinds: Jul 2012
21 December 2012, 18:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 December 2012, 19:00 door Gerald.)
een Volvo is soms toch ook bijna lego. beide zweeds ik zie overeenkomsten...
Ben er geloof ik nu achter hoe mn blok in elkaar zit.
B230F onderblok
530 kop
solek sisac carburateur (b230k)
b21a ontsteking met puntjes.
m45 4bak.
en dat in een 245 body uit ca 82 met een 79 chassisnummer..
toch heel creatief bij elkaar,
boel maar eens even op een rijtje gezet om het terug te kunnen vinden