Topics: 24
Ik heb het volgende probleem, ik heb geen functionerende km teller en sinds kort is het metertje wat op de LPG tank zit ook overleden....
Ik heb dus geen enkele indicatie wanneer ik door mijn LPG voorraad heen ben. Is het mogelijk om mijn standaard B/G schakelaar te vervangen voor eentje met led indicatie schakelaar? Is dit plug and play?
Het betreft een 242, B19A met oude LPG installatie.
Alvast bedankt.
Volvo 244 DL 1974
Topics: 33
dan moet je ook een andere sensor plaatsen op de plaats van het oude metertje op de tank en een kabeltje trekken naar voor.
voor 48eu ben je dan klaar:
KLIK
EDIT: of deze:
KLIK
Bedankt voor het snelle antwoord. Kan ik deze meter er gewoon met een inbus uitdraaien.....? Er staat geen druk op of zoiets?
Volvo 244 DL 1974
Topics: 33
oef, dat zou wat zijn. 30 bar op die twee schroefjes
nee hoor, kun je zou eruit schroeven. niet aan de andere knopjes draaien ;D
Thx!! Scheelt weer een vervelend berichtje in de krant morgenochtend......... ;D
Volvo 244 DL 1974
Topics: 36
volvosvenska schreef:Ik heb het volgende probleem, ik heb geen functionerende km teller en sinds kort is het metertje wat op de LPG tank zit ook overleden....
Ik heb dus geen enkele indicatie wanneer ik door mijn LPG voorraad heen ben. Is het mogelijk om mijn standaard B/G schakelaar te vervangen voor eentje met led indicatie schakelaar? Is dit plug and play?
Het betreft een 242, B19A met oude LPG installatie.
Alvast bedankt.
ik heb hetzelfde probleem als jij, echter ik rij net zo lang door totdat ie in begint te houden en schakel al rijdend over op benzine. Ik heb wel een injectie dus dit gaat wat makkelijker dan met een carb.
Topics: 176