Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo kapot gegaan bij dealer ???
mado schreef:dergelijke verhalen hebben altijd 2 kanten.De versie van de andere partij zal ongetwijfeld iets anders luiden.Veel stemmingmakerij hoor

je hoort het idd van 1 kant , en wel van de gedupeerde.
dus het ligt al gevoelig.
maar als het je treft voel je je zeker genaaid.

als ze eerst wat toe zeggen en daarna niet aan de afspraak houden is niet zoals het hoort natuurlijk.
en dan de telefoontjes die niet kloppen , toevallig hebben ze dit zelf mee gemaakt.
dus maak ik er zelf van dat het niet juist gegaan is en dan ook nog in nadeel van de klant.

ik kan ook begrijpen dat de garage er ook zo min mogelijk bij in wil schieten.
en dat je meteen moet betalen , bij een nieuwe klant die niet tevreden is , is ook begrijpelijk.
zie maar aan je centen te komen of te wel weer een hoop gezeik en steeds herinneringen sturen totdat de deurwaarder moet komen.
dit kost ook klauwen geld.

het is allemaal zeer vervelend en hoop maar dat het goed word opgelost.
Antwoord
Hoe loopt het nu verder met deze thriller? Ben je de auto volgende dag nog op gaan halen en de turbo nog mee gekregen?
Hopelijk heb je op vakantie een beetje uit kunnen rusten...
Antwoord
Hier het vervolg, want er is inmiddels weer een hoop gebeurd.......

De auto donderdagochtend opgehaald, na 2.050,= euro te hebben betaald. En daarna meteen door naar huis, spullen geladen en op vakantie.

Bij het ophalen deed de afstandbediening voor de deurvergrendeling het niet. Ze zeiden, nou, dan moet je hem maar met de sleutel openmaken. Ik was blij dat ik de auto mee kreeg en wilde z.s.m. daar weg en ook op vakantie, dus er verder niet bij nagedacht, en wij gewoon auto met de sleutel open gemaakt.
Hij wilde hem zelf niet meer achteruit de garage uitrijden, hij zei; ik raak die auto niet meer aan, zo rij ik er nog een deuk in ook. Dat is dus de service van autocentrum Bunnik waar ze zo goed om bekend staan?!

We waren nog niet bij Breda en het bekende lampje ging weer branden, van de motorelectronica of zoiets?! Meteen gebeld en we mochten ermee doorrijden, geen probleem.

De 2e dag op vakantie een nieuwe batterij gekocht voor de afstandbediening en de oude vervangen 's avonds. De auto kon weer gewoon op slot. Volgende dag wilden we weg, ging ie weer niet open. Dus wij met de sleutel..... en ja dan gaat het alarm af.... Stonden we daar....
Snel weer een nieuwe batterij gekocht, maar ook dat hielp niet. Dus ANWB maar gebeld. Die is er een uur mee bezig geweest, heeft iets tijdelijk uitgeschakeld en we konden naar huis rijden zonder loeiend alarm, en maar weer met de sleutel op slot.

Volgende dag weer naar de garage. Gratis probleem van de afstandbediening verholpen!!! Zo waar!!! Heel goed !!!
Koelvloeistof lampje ging ook steeds branden bij optrekken, dus hebben ze ook bijgevuld. Moet ook niet mogen als de auto een week daarvoor een grote beurt heeft gehad, toch??? Ook de olie moest alweer bijgevuld worden, want die was ook alweer half leeg??? Daarvoor hadden we de auto juist gebracht, het olieprobleem en het brandende lampje......
Ook het lampje hebben ze weer uitgezet.

Onderweg naar huis ging het lampje alweer aan.
Meteen weer gebeld. Nu moet er een nieuwe sensor in volgens hun. Nu wachten we al een week op een prijsopgave..... Dit valt nu echter niet meer onder de grote beurt of service?!?! Moet dus weer apart betaald worden. We zijn nu benieuwd wat dat bij hun kost, maar gaan dat zeker daar niet meer laten vervangen!

Man man man, wat een ellende bij 1 zo'n K*T garage, sorry hoor......
Wij gingen erheen omdat er een advertentie in de krant stond van hun goede service. Nou, die service is heeeel erg ver te zoeken!

Toen we daar zaten te wachten toen ze het lampje maakten, kwam er telefonisch ook weer een klacht binnen. Ik hoorde ze onderling zeggen; Dat kunnen we niet maken, die klant heeft net 900 euro betaald voor het repareren van die motor, nu kunnen we niet weer geld van hun gaan vragen voor reparatie........

Absoluut geen aanrader dus.... AUTOCENTRUM BUNNIK !
Wat een ellendig bedrijf.....
Antwoord
Is er misschien iemand die deze week zin en tijd heeft om de turbo te gaan bekijken in Bunnik?

Ik ben nu ook wel benieuwd of ie nu echt kapot was of niet?
Antwoord
Boekhout schreef:Hier het vervolg, want er is inmiddels weer een hoop gebeurd.......

De auto donderdagochtend opgehaald, na 2.050,= euro te hebben betaald.

Bij het ophalen deed de afstandbediening voor de deurvergrendeling het niet. Ze zeiden, nou, dan moet je hem maar met de sleutel openmaken. Ik was blij dat ik de auto mee kreeg en wilde z.s.m. daar weg en ook op vakantie, dus er verder niet bij nagedacht, en wij gewoon auto met de sleutel open gemaakt.
Hij wilde hem zelf niet meer achteruit de garage uitrijden, hij zei; ik raak die auto niet meer aan, zo rij ik er nog een deuk in ook. Dat is dus de service van autocentrum Bunnik waar ze zo goed om bekend staan?!

We waren nog niet bij Breda en het bekende lampje ging weer branden, van de motorelectronica of zoiets?! Meteen gebeld en we mochten ermee doorrijden, geen probleem.

De 2e dag op vakantie een nieuwe batterij gekocht voor de afstandbediening en de oude vervangen 's avonds. De auto kon weer gewoon op slot. Volgende dag wilden we weg, ging ie weer niet open. Dus wij met de sleutel..... en ja dan gaat het alarm af.... Stonden we daar....
Snel weer een nieuwe batterij gekocht, maar ook dat hielp niet. Dus ANWB maar gebeld. Die is er een uur mee bezig geweest, heeft iets tijdelijk uitgeschakeld en we konden naar huis rijden zonder loeiend alarm, en maar weer met de sleutel op slot.

Volgende dag weer naar de garage. Gratis probleem van de afstandbediening verholpen!!! Zo waar!!! Heel goed !!!
Koelvloeistof lampje ging ook steeds branden bij optrekken, dus hebben ze ook bijgevuld. Moet ook niet mogen als de auto een week daarvoor een grote beurt heeft gehad, toch??? Ook de olie moest alweer bijgevuld worden, want die was ook alweer half leeg??? Daarvoor hadden we de auto juist gebracht, het olieprobleem en het brandende lampje......
Ook het lampje hebben ze weer uitgezet.

Onderweg naar huis ging het lampje alweer aan.
Meteen weer gebeld. Nu moet er een nieuwe sensor in volgens hun. Nu wachten we al een week op een prijsopgave..... Dit valt nu echter niet meer onder de grote beurt of service?!?! Moet dus weer apart betaald worden.

Absoluut geen aanrader dus.... AUTOCENTRUM BUNNIK !
Wat een ellendig bedrijf.....

Is er nog iemand die dit bedrijf het voordeel van de twijfel gunt ?!? :x
Antwoord
ik wel,het is nog steeds het verhaal van 1 ontevreden klant,gezien het positieve stukje in de krant zijn er ongetwijfeld ook tevreden klanten.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
zo denk ik er dus ook over. Laten we het net gewoon gebruiken om onze kennis en ervaring uit te wisselen. Maar niet om meteen garages helemaal zwart te maken. Met alle respect. Ik weet hoe vervelend het is als zulke dingen gebeuren, maar het is inderdaad ÃÂÃÂn verhaal van ÃÂÃÂn ontevreden klant.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ja, en ik denk ook dat ik terecht ontevreden ben, na dit alles.
Sorry hoor, maar ik vindt dit niet echt een normale gang van zaken, en zeker geen service.

Ik heb meer klachten gehoord van dit bedrijf (zie ook eerdere reactie op dit forum), en ik ben zelf echt niet moeilijk, maar dit gaat me allemaal gewoon te ver.

Verder ga ik er niet over in discussie.

De Volvo rijdt in ieder geval weer, welliswaar nog steeds met het brandende motorlampje......
Antwoord
Misschien even elders om een 'second opinion' vragen? Elders het hele verhaal uitleggen en oplossing voor dat lampje vragen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Backfire 240 Turbo Richard245 3 2.849 9 June 2021, 00:05
Laatste bericht: Volvo240
  Turbo voor B19 et bert240turbo 2 2.811 28 March 2020, 09:42
Laatste bericht: Dopski
  245 turbo, leuk of problematisch? Hanzi 2 3.348 24 July 2019, 10:42
Laatste bericht: marc-f
  verhoogd stationair toerental 240 turbo Gus 3 4.525 12 November 2018, 14:24
Laatste bericht: Gus
  S40 T-4 200 pk turbo 1999 welke dump valve? S40 T-4 3 6.124 8 October 2015, 20:52
Laatste bericht: ronuh
  Artikel Volvo 242 Turbo intercooler in Duitse blad "Autobild Klassik" Kogelman 2 5.885 12 July 2015, 11:27
Laatste bericht: Kogelman
  Verschillen in 245 turbo's mikus 4 7.874 15 June 2015, 09:56
Laatste bericht: ruuds70
  240 gl turbo opbouwen? Royall 10 16.749 15 May 2015, 12:51
Laatste bericht: A_A
  Turbo vinden (Volvo s40 D1.9, 2001) Foxhill 1 11.864 6 November 2014, 15:21
Laatste bericht: Marc1970
  Turbo B21ET vervangen vraagje Karinsky 34 77.242 9 July 2014, 22:22
Laatste bericht: Karinsky

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)