Topics: 60
Arn02 schreef:Ongeveer 1000,- (DUIZEND) euro Joseph. Volgens die snuiter op TB schijnt dat er gewoon voor afgetikt te worden. Zeg maar 3x GT cluster. En dan is die van Patrick nog NOS ook zo te zien.
Ik kan wel vertellen dat ik er dat bij lange na niet voor betaald heb (en dat overigens ook nooit zou doen). Soms heb je gewoon geluk blijkt wel
Topics: 16
7 October 2015, 16:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 October 2015, 18:25 door frox.)
Erg Tof.
Maar je had zo'n beetje alle metertjes al toch? Of wil je nu juist weer het vakje terug en de metertjes bovenop?
skidje schreef:Van dat rooitje op TB had ik idd laatst een x gelezen. Kon me toen en nu nog steeds niet voorstellen dat we hier alleen over een stuk plastic praten!
Als iemand een mooi alternatief heeft voor de oudere dashboards tot 1980 dan hou ik me aanbevolen.
Als je een beetje creatief bent kan je
deze passend maken voor op het centrale speaker roostertje roostertje.
Kunststof plaatje die even groot is als het spraekerroostertje en deze erop kitten. eventueel polyester eroverheen. netjes spuiten. Halliekiedee :thumb:
Denk dat de metertjes naar boven gaan inderdaad (ik moet nog steeds sensoren halen voor die oliedruk -en temperatuurmeter :lol

en dan zoeken naar iets leuks voor in het vakje er onder. Dat kan een opbergvakje zijn, maar mocht ik zo'n oldschool equalizer of iets dergelijks voor weinig tegenkomen is dat ook wel leuk.
Topics: 38
skidje schreef:Als iemand een mooi alternatief heeft voor de oudere dashboards tot 1980 dan hou ik me aanbevolen.
Zoiets?
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=259368
Topics: 39
Waarom klap je 'm niet gewoon op ibÃ
j? Kijken wat de gekken ervoor geven. Kan je een leuk turbo blokjev an de winst erin lepelen
Klopt, maar ik vind het ook leuk om zoiets speciaals te hebben haha

Ik doe bovendien niks geks aan m'n auto tot ik afgestudeerd ben.
Topics: 125
Yellow240 schreef:Klopt, maar ik vind het ook leuk om zoiets speciaals te hebben haha....
Idd. Heb voor datzelfde project ook een NOS r-sportcluster. Echt als nieuw en ik begrijp dat ik die moet koesteren. Zeker als ik hier die bedrgaen voor een stuk plastic zie....
Tip van arjan is niet verkeerd. Maar we zullen zien. Eerst maar eens de spaarzame tijd aan de rest van de auto besteden.
Topics: 288
yellow240 schreef:![[Afbeelding: sewylu.jpg]](http://i58.tinypic.com/sewylu.jpg)
wtf...?! Kopieren dat ding.. ken iemand die dat prima kan..
Topics: 39
Jambon schreef:wtf...?! Kopieren dat ding.. ken iemand die dat prima kan..
Dit is nu geeneens een optie meer Patrick. Hup, afstaan dat ding! Anders knip ik je kleine teen af
Topics: 82
Gezien de museale kwaliteit van dit cluster zou ik er geeneens mee gaan rijden (zonlicht!) maar in een vitrine zetten zo mooi.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969