Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De banaan
Arn02 schreef:Ongeveer 1000,- (DUIZEND) euro Joseph. Volgens die snuiter op TB schijnt dat er gewoon voor afgetikt te worden. Zeg maar 3x GT cluster. En dan is die van Patrick nog NOS ook zo te zien.

Ik kan wel vertellen dat ik er dat bij lange na niet voor betaald heb (en dat overigens ook nooit zou doen). Soms heb je gewoon geluk blijkt wel Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Erg Tof.
Maar je had zo'n beetje alle metertjes al toch? Of wil je nu juist weer het vakje terug en de metertjes bovenop?

skidje schreef:Van dat rooitje op TB had ik idd laatst een x gelezen. Kon me toen en nu nog steeds niet voorstellen dat we hier alleen over een stuk plastic praten!
Als iemand een mooi alternatief heeft voor de oudere dashboards tot 1980 dan hou ik me aanbevolen.

Als je een beetje creatief bent kan je deze passend maken voor op het centrale speaker roostertje roostertje.
Kunststof plaatje die even groot is als het spraekerroostertje en deze erop kitten. eventueel polyester eroverheen. netjes spuiten. Halliekiedee :thumb:
Antwoord
Denk dat de metertjes naar boven gaan inderdaad (ik moet nog steeds sensoren halen voor die oliedruk -en temperatuurmeter :lolSmile en dan zoeken naar iets leuks voor in het vakje er onder. Dat kan een opbergvakje zijn, maar mocht ik zo'n oldschool equalizer of iets dergelijks voor weinig tegenkomen is dat ook wel leuk.
Antwoord
skidje schreef:Als iemand een mooi alternatief heeft voor de oudere dashboards tot 1980 dan hou ik me aanbevolen.

Zoiets? http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=259368

[Afbeelding: uMLLD.jpg?1]
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
Waarom klap je 'm niet gewoon op ibÃj? Kijken wat de gekken ervoor geven. Kan je een leuk turbo blokjev an de winst erin lepelen Wink
Antwoord
Klopt, maar ik vind het ook leuk om zoiets speciaals te hebben haha Tongue Ik doe bovendien niks geks aan m'n auto tot ik afgestudeerd ben.
Antwoord
Yellow240 schreef:Klopt, maar ik vind het ook leuk om zoiets speciaals te hebben haha....
Idd. Heb voor datzelfde project ook een NOS r-sportcluster. Echt als nieuw en ik begrijp dat ik die moet koesteren. Zeker als ik hier die bedrgaen voor een stuk plastic zie....

Tip van arjan is niet verkeerd. Maar we zullen zien. Eerst maar eens de spaarzame tijd aan de rest van de auto besteden.
Antwoord
yellow240 schreef:[Afbeelding: sewylu.jpg]
wtf...?! Kopieren dat ding.. ken iemand die dat prima kan..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:wtf...?! Kopieren dat ding.. ken iemand die dat prima kan..
Dit is nu geeneens een optie meer Patrick. Hup, afstaan dat ding! Anders knip ik je kleine teen af Tongue
Antwoord
Gezien de museale kwaliteit van dit cluster zou ik er geeneens mee gaan rijden (zonlicht!) maar in een vitrine zetten zo mooi.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  de gele banaan; 245 uit 1976. jero 2 3.664 4 November 2010, 13:29
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)