7 November 2010, 21:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 October 2011, 21:29 door Yellow240.)
Ook ik zal me eens voorstellen:
Ik ben Patrick, 20 jaar jong en sinds een maandje bezitter van een mooie 240 uit 1986.
Ik heb mijn auto bij een handelaar gekocht, die hem uit Zweden had geimporteerd.
Mijn 240 zal in Nederland een aparte verschijning zijn, aangezien de gele kleur en
de bruine stoffen bekleding die erin zit niet in Nederland geleverd is.
De auto heeft pas 105.000 km gereden, en dat is te zien. De carosserie is nog zeer netjes,
enkel een paar plekjes bij de wielranden achter, maar deze waren al bijgewerkt.
Het interieur ziet er bijna als nieuw uit, en daarover heb ik ook al veel complimenten gehad
Pas geleden op de Volvo Klassieker Beurs geweest, en heb geen enkele andere Volvo in mijn kleur gezien.
Toch wel iets unieks dus
Ik ben Patrick, 20 jaar jong en sinds een maandje bezitter van een mooie 240 uit 1986.
Ik heb mijn auto bij een handelaar gekocht, die hem uit Zweden had geimporteerd.
Mijn 240 zal in Nederland een aparte verschijning zijn, aangezien de gele kleur en
de bruine stoffen bekleding die erin zit niet in Nederland geleverd is.
De auto heeft pas 105.000 km gereden, en dat is te zien. De carosserie is nog zeer netjes,
enkel een paar plekjes bij de wielranden achter, maar deze waren al bijgewerkt.
Het interieur ziet er bijna als nieuw uit, en daarover heb ik ook al veel complimenten gehad
Pas geleden op de Volvo Klassieker Beurs geweest, en heb geen enkele andere Volvo in mijn kleur gezien.
Toch wel iets unieks dus
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90