Bedankt voor de hulp allemaal, heb het zonder de centreerboutjes geprobeerd en dit ging prima. Is toch een makkelijkere oplossing dan spacers.
[ATTACH=CONFIG]2211[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2212[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2214[/ATTACH]
Zozo gister en vandaag weer even genoten van het comfort van mijn Volvo. Met 2 vrienden naar duitsland gegaan en daarna door naar groningen om daar te blijven slapen. 730 km in 2 dagen. Gisteren ruim 500 gereden en stapte toch nog fris de auto uit. Ook op de autobaan even de topsnelheid getest. Niet slecht voor een bijna 32 jaar oude auto met 3 inzittenden.
[ATTACH=CONFIG]2220[/ATTACH]
NiKondoo schreef:Dit is toch best normaal of vergis ik me nu?
naaldje zie ik het liefst halverwege, ff afwachten op andere rijderservaringen, het ding kan overigens in orde zijn, hangt ook af van de versie die er in zit.. Maar ook denkend aan de buitentemperatuur..
Nope.. zeker een gammele thermostaat. Zou eentje van 88 of 92 graden monteren, is het euvel opgelost. Mijn superpolar nu heeft hetzelfde probleem.. kont veel voor bij (mijn) 240's. Kost nog geen 13 euri bij Skandix.de trouwens...
Bedankt, nooit over gedacht dat er iets mis mee kon zijn. Zal van de week even een andere thermostaat fixen. Waar zo'n forum toch al niet goed voor ismile: