5 November 2005, 23:50
geestschrijver schreef:Dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat er een rolhoes in zit...
Ik zag gisteren een rolhoes op marktplaats, en ik weet dat ze ook nog nw te krijgen zijn.
|
derde zitrij
|
|
5 November 2005, 23:50
geestschrijver schreef:Dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat er een rolhoes in zit... Ik zag gisteren een rolhoes op marktplaats, en ik weet dat ze ook nog nw te krijgen zijn.
5 November 2005, 23:51
geestschrijver schreef:bigbird schreef:Ik vraag me wel af hoe jouw gordels dan zitten. Dat zou fijn zijn! Nu naar bed.
5 November 2005, 23:53
bigbird schreef:Bij Walter AKA Volvomafia, nieuw incl. bevestigingsshit voor 65.-( Hooftman)geestschrijver schreef:Dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat er een rolhoes in zit...
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
6 November 2005, 11:55
bigbird schreef:Ik zag gisteren een rolhoes op marktplaats. Ja, heb ik ook gezien. Maar wat er al inzit hoef ik niet meer te kopen...
6 November 2005, 14:10
Pino! Hier een paar foto's.
Hieronder zie je de laadvloer: ![]() De pal hieronder... ![]() ...klinkt zich hierin vast. ![]() Zo zit de gordel aan het dak: ![]() En zo aan de wielkast: ![]() En dit is 'm dan... aan de zijkant onder het raam zie je de rolautomaat. ![]() Duidelijk? Of moet ik nog meer foto's maken? Rob
7 November 2005, 20:18
geestschrijver schreef:Pino! Hier een paar foto's. nee, prima! ben er nu wel achter hoe het zit. Waar de gordel aan het dak zit, zit ook bij mij de bevestiging voor het hondenrek. ik vermoed echter dat die er beide wel op kunnen. kan nu een bankje kopen, maar daar zitten weer geen gordels bij. Dus hoe kom ik daar nu weer aan?
7 November 2005, 20:38
even langs de sloop, hoeven toch niet per s? Volvogordels te zijn?
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
7 November 2005, 20:43
PP schreef:even langs de sloop, hoeven toch niet per s? Volvogordels te zijn? en zo ja, dan zijn er hier toch best wel een aantal mensen die 1 of meerdere Volvo's gesloopt hebben. Dus een oproepje bij gezocht kan de oplossing bieden 8)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
7 November 2005, 20:46
PP schreef:hoeven toch niet per s? Volvogordels te zijn? Het zijn volgens mij niet bepaald standaardgordels, maar misschien valt er iets te knutselen...
12 December 2005, 18:43
geestschrijver schreef:Zo zit de gordel aan het dak: Ja beste mensen ik heb net een bankje op de kop getikt. Nu zit ik toch nog met de combi hondenrek en gordel aan het dak. Zoals ik al eerder zei denk ik dat de gordel wel op dezelfde bout kan als de steun van het hondenrek. Maar of dat rek nog naar beneden kan dan? Het lijkt me dat Volvo toch wel zo slim was om dat allemaal toe te laten. Voor de duidelijkheid, het is het type bankje dat "zelfstandig" staat. |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|