Topics: 2
Ja... maar ik breng de auto daar met een probleem.
Als hun mij zeggen dat het probleem is opgelost, ga ik daar ook vanuit.
Als er bij hun of het poetsbedrijf dan toch de turbo kapot gereden wordt, is dat niet mijn fout neem ik aan?!
Het was anders geweest als ik de auto daar alleen voor een beurt had gebracht. Maar ik vraag hun het probleem op te sporen. Als zij zeggen dat het is opgelost, wat moet ik dan?
Ze komen me inderdaad 500 euro tegemoet op een bedrag van 1200. Het gaat me niet om die 50 euro ook nog te "winnen", maar om het principe. Hun verhaal klopt gewoon niet. Er is gewoon iets niet juist?!
Ook wat er tegen mijn vriend is gezegd door de receptioniste.......
Topics: 74
Ja klopt, je hebt gewoon gelijk. Als ze zeggen dat het goed is dan moet je daar vanuit kunnen gaan.
Topics: 36
Hallo Heidi,
Wegens vakantie lees ik dit bericht nu pas :oops:
Als je meer vragen hebt over jouw type auto kun je ook eens een berichtje laten vallen op
http://www.volvo850forum.nl Daar zitten ook juristen en Volvo-monteurs, net als hier.
Spijtig om te lezen hoe het verlopen is. Ik hoop dat je snel weer met nieuws komt, want ik ben wel nieuwsgierig naar de afloop.
Sterkte!
Gr :?
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Nou, we waren om 17.15 uur bij de garage. De Volvo is klaar en ziet er weer als nieuw uit, hopelijk rijdt hij ook zo!
We kregen de factuur van bijna 2.050,= euro en die wilden we overmaken. Dat kon niet, alleen contant of pinnen......
Er stond notabene op de factuur; bij betaling kenmerk vermelden?!?!
Dus het is wel mogelijk om via bank een overboeking te doen. Ik had geen pasje bij me omdat die nog bij mijn vriend thuis in Spijkenisse ligt.
Ook ging de garage om 17.30 uur dicht dus ik kon niet meer betalen.
Toen werd mij gevraagd of ik ook boodschappen doe zonder geld op zak. Dus ik legde 50,= euro op de balie en zei; hier doe ik boodschappen van. Ik loop nooit met ruim 2.000,= euro in mijn zak! Het is toch vrij normaal dat zo'n bedrag gewoon per bank wordt overgemaakt??????
Dus, we hebben nu nog geen auto en we zouden vannavond met 7 personen op vakantie gaan........ Hebben nu een hotelovernachting minder die we gewoon moeten betalen........
Nu hebben we het helemaal gehad met deze garage! Ik wilde wachten met het vertellen van de naam van deze garage, maar ik heb er nu onderhand mijn buik wel van vol! Autocentrum Bunnik is de naam.
Heidi Boekhout
Oow ja....
We mochten ook de turbo niet meenemen?!
Gisteren mocht dat wel, hij zou hem in een doos achterin de auto leggen, als we hem maar binnen 3 weken terug brachten.
Ik was er zelf bij toen hij die mensen waar de turbo vandaan komt aan de telefoon had!
Nu komt hij met het verhaal dat ze bij de zaak waar de turbo vandaan komt, nog nooit een Volvo hebben gehad waarvan de turbo kapot is. Er schijnt nu een nieuwe in te zitten, en de turbo die uit onze Volvo komt wordt de eerste turbo die gereviseerd wordt bij dat bedrijf.
Hij is bang dat ik de turbo laat vallen en dat ie dan kapot gaat.
Heidi Boekhout
een turbo gaat echt niet zomaar kapot, en zeker niet van 1 keer vallen.
misschien dat de wastegate dan krom zou worden, maar andere ernstige schade lijkt mij niet.
Ik vind het allemaal maar heel raar waar die volvodealer mee bezig is..
En ook vraag ik me af welk bedrijf die turbo dan gaat reviseren, want er zijn genoeg bedrijven die turbo's verkopen & reviseren, en ik weet zeker dat ze allemaal wel eens een turbo van een volvo in hun handen hebben gehad.
wederom ik vind het allemaal maar vaag waar die dealer mee bezig is, succes ermee !
Topics: 18
Boekhout schreef:Oow ja....
We mochten ook de turbo niet meenemen?!
Gisteren mocht dat wel, hij zou hem in een doos achterin de auto leggen, als we hem maar binnen 3 weken terug brachten.
Ik was er zelf bij toen hij die mensen waar de turbo vandaan komt aan de telefoon had!
Nu komt hij met het verhaal dat ze bij de zaak waar de turbo vandaan komt, nog nooit een Volvo hebben gehad waarvan de turbo kapot is. Er schijnt nu een nieuwe in te zitten, en de turbo die uit onze Volvo komt wordt de eerste turbo die gereviseerd wordt bij dat bedrijf.
Hij is bang dat ik de turbo laat vallen en dat ie dan kapot gaat.
Heidi Boekhout
Dit onzinverhaal bevestigt nog eens wat ik uit uw vorige berichten al begrepen had: die mensen zijn niet te vertrouwen en draaikonten en liegen dat het een lieve lust is.
Dat stukje naar de krant zou ik echt doen. Die lui hebben ten onrechte goede publiciteit gekregen en duperen mogelijk nog meer nieuwe klanten in de toekomst. U bent tenslotte ook bij dat bedrijf terecht gekomen n.a.v. dat artikel in de krant.
Topics: 33
Ik vind het te gek voor woorden...Het had zo kunnen zijn dat ze een ruilturbo hebben gebruikt, je krijgt een nieuwe/gereviseerde en levert de oude in. Vaak gebruiken dealers gewoon nieuwe turbo's en als ze die vervangen is de oude gewoon jou eigendom, er zijn er denk ik genoeg die voor een defecte turbo nog een paar honderd euro geven omdat het vaak best de moeite waard is de turbo te laten reviseren. (wat zij ook hoogst waarschijnlijk gaan doen) Terughalen die turbo dus!!!!!!
En van dat pinnen....Wat een onzin. Ik zou de consumentebond of ANWB maar eens bellen,
Ik zou ze eens wijzen op dit Forum...kunnen ze zien hoe er over hun gedacht wordt, kunnen ze ook tegenargumenten geven...
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Topics: 41
how about de Bovag???
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Tjee, wat een verhaal...
Ik snap echt heel erg weinig van dit verhaal. Hoe kan het denk ik dan, dat je op die manier je geld wilt verdienen, wat een kolder.
Even snel in Google gekeken en dan zet dit je dan toch ook aan het denken:
http://www.autoweek.nl/myreviewdealerdat...2&cache=no
Is natuurlijk ook maar een mening van iemand, maar ja het is wel vreemd.
De vraag die ik heb over de krant is of dit een advertorial was, of een serieus stuk in de krant. Vaak is de grens tussen een advertorial of een artikel erg dun, en als je dus op basis van een advertorial naar die garage bent gegaan dan is het wel erg dubbel zuur.
Heel veel sterkte met het uitzoeken van deze stekkelige kwestie (en even tussen haakjes is dit niet iets voor Kassa! van de Vara?)
Volvo 240 Polar uit '93
Broem, broem, toet, toet!