Distributie en uitlaat wist ik van dat het pas gedaan was, de rest is mooi meegenomen. Stuurkogel wist ik ook.
De kapotte zekering heb ik vervangen en de radio e.d. doen het weer. Mn vader zou wel even meten aan de ventilator, ik probeerde hem nog te overtuigen dat hij daar niet bij kon, maar hij wist het wel beter. Dus even het middenpaneel van mn dashboard gehaald, kon je er inderdaad niet bij. Paneel weer teruggezet en nu werkt het gas niet meer. :mad: Net al gekeken, er was gewoon een stekkertje los getrokken die weer vastgezet en nu werkt het nog steeds niet. Joepie.
Over die kachelunit hebben ze bij Volvo goed nagedacht..
Aan de andere kant, die krengen zijn natuurlijk gebouwd om lang mee te gaan, maar niet zó lang :lol:
Yellow240 schreef:Over die kachelunit hebben ze bij Volvo goed nagedacht..
Aan de andere kant, die krengen zijn natuurlijk gebouwd om lang mee te gaan, maar niet zó lang :lol:
Nee maar das wel balen, nu kan ik niet meer verkondigen dat volvo's nooit kapot gaan:biggrin1:
Zaterdagavond mijn Lesjofors verlagingsveren geïnstalleerd, 3.5 uur mee bezig geweest met zn drieën
Oud vs Nieuw
[ATTACH=CONFIG]2008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2009[/ATTACH]
En net wat foto's gemaakt van de waggie
[ATTACH=CONFIG]2010[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2011[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2012[/ATTACH]
Deze wilde ik even delen:
[ATTACH=CONFIG]2090[/ATTACH]
Verder afgelopen vrijdag de eerste brief van de belasting gehad over de wegenbelasting. Of ik 344 eu per kwartaal wilde gaan betalen:crazy:. Ik was in de veronderstelling dat de mrb voor deze auto rond de 900 eu per jaar lag, was dus wel even schrikken. Ik heb daarom besloten het gas eruit te halen en te laten omkeuren. Het is voor mij niet meer rendabel om op gas te rijden zo.