Topics: 12
daarnaast is t natuurlijk fraai als t op de een of andere manier lijkt alsof het achterste paneel diep donker private glass is,de ruit ervoor dan ook maar iets minder,wordt de uitstraling wat luxer,als ie dan nog s ietsje lager staat wordt ie al vet,ik heb ook n witte gehad,als je superveel en goed poetst is t een mooie kleur,met name aan de achterklep heb je handenvol werk,ik wilde destijds die slinger uit de uitlaat hebben,met n rechte pijp zuigen nog meer uitlaatgassen tegen de klep,en t trekt er echt in,je haalt echt vuil uit de lak,en dan wordt ie witter.je kan m ook nog altijd ombouwen naar normaal kenteken.
45 1993,v70 awd 97
Topics: 17
hoezo ombouwen,die laadvloer dan die zit erin gelast?
maar ik wil alle ruiten wit en de achterruit ook en dan de orginele volvo service wagen strepen in donker blauw er weer op en op de achterste panelen de letters volvo in hetzelfde blauw. maar goed plannetje. eerst wat geld over hebben en zorgen dat er wat minder olie uit druppelt.
die slinger heb ik eraf gezaagd en mooi vet eindstukje opgezet staat erg gaaf.
Vitara
ik heb m toen bij mijn witte van eruit gehakt met zo n pneumatisch dingetje,daarna bij auto rima n vrijwel nieuw glt interieur gescoord,hebben zij nog even de achterbankbevestiging erin gelast.eigen int.ingeleverd kostte destijds 1200 gulden,mocht t uiteindelijk bij hun afmaken en alle originele bevestigingsdingetjes vragen enzo,alles erbij he,tapijt plastic delen,achterruitbediening,is in ongeveer n dagje gepiept,en nieuw kenteken
45 1993,v70 awd 97
Topics: 17
ja oke dat kan. maar wat schiet ik ermee op. dan heb ik een verbouwde auto en alleen een achterbank er wil toch niemand bij mij in de auto meerijden. ik ben juist blij met de "van" daarom heb ik een van gekocht en geen achterbank. je gaat toch geen afgeragde van ombouwen koop dan gewoon een met achterbank die heb je ook voor 1500 euri en die is dan minstens zo goed.
Vitara
tuurlijk,heb je gelijk in,mijn van was toen nog met ramen en met 45000 op de teller zo goed als nieuw,dan is t leuk om na 7 jaar nog maar n fractie bpm te betalen,en met n nieuw interieur te rijden,is ook leuk zoals t is
45 1993,v70 awd 97