Topics: 36
Funsdaf schreef:thuur schreef:het geheel is geconstrueerd om met aircopomp te lopen
Uuhhh, hij is geconstrueerd om zonder aircopomp te lopen.
Voor het lopen met de aircopomp zit er dus waarschijnlijk ergens een extra klep.
Wanneer de airco uitstaat zou het precies hetzelfde als bij mij moeten zijn allemaal (dus constructie zonder airco) want is de extra constructie voor de airco niet actief
Dus er zit een extra klep op -> dus hij is gemaakt om
met pomp te lopen
Maar je hebt gelijk, laten we de details maar achterwege voordat Sander dalijk helemaal in de stress schiet :lol:
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 9
tss 150 euro voor een koppelingetje. Zit ie tegen mij te klagen dat een UNIEK :wink: knopje voor de elektrische ramen 8 euro kost :evil: :lol: :lol:
79-er 242 GT B23e
Topics: 9
:lol: beterschap ermee dan nog maar even
79-er 242 GT B23e
Topics: 74
Funsdaf schreef:Dit moet omdat een airco heeeel veeel vermogen weghaalt van de motor (tot 10 PK!!) en dat zou de motor met normaal stationair toerental waarschijnlijk niet aankunnen.
Dus als ik het goed begrijp heeft Sander nu, als ie 't knopje van de airco inschakelt 10 PK extra?
Topics: 49
He Thuur, kan me niet herinneren dat wij ooit zaken hebben gedaan over knopjes ed............ben namelijk niet op zoek............ :lol:
Enneh Funs..........ik heb je nu 2x VRIENDELIJK proberen uit te leggen wat je met je bod kunt doen,...................ik wil best wat beschrijvender worden als je dat graag wilt................. :roll: :wink: :lol:
Van frustratie over de airco is in het geheel geen sprake. Gevalletje jammer dan.
En over waar ie nu voor gemaakt is........hij is er voor gemaakt om het met uit- EN ingeschakelde airco te doen natuurlijk. Zo bekeken hebben jullie allebei gelijk...............(GROUPHUG!!!!! :lol: :lol: :lol: )
De vraag was volgens mij of er iets extra's moet gebeuren als de airco draait (in Funs-Latijn: is ie gemaakt om zonder te draaien). Antwoord daarop is ja. De knop moet om en die klep moet open. Zoals gezegd blijft dt ook nu werken: knop om levert nog steeds een open klep en dus meer toeren op terwijl de pomp eruit ligt.
Conclusie: iedereen blij, het werkt..........houden zo! :lol: :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 34
Sander van Buiten schreef:Ok..........zoals (in ieder geval door mij en wellicht ook door jullie) verwacht, is dit het resultaat van mijn inspanningen:
Ik heb (uiteraard) wel een serieuze poging gedaan om m er fatsoenlijk af te krijgen. De boel zit muurvast en ik heb alleen maar prutsgereedschap. Dan maar zo.
En alvast weer bedankt!
Groeten,
Sander
Binnenkort komt er vast weer een doppenset in de aanbieding ergens.... :lol: :lol:
En anders mag je de mijne wel lenen, wel zelf ophalen
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Kom maar brengen! Vergoed ik je liters LPG wel.......... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 34
Sander van Buiten schreef:Kom maar brengen! Vergoed ik je liters LPG wel.......... :lol:
Zet je route maar uit, dan kom ik wel :lol: :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Nog ff wachten op Rob zijn 'rondje Slochteren'......
Topics: 36
Sander van Buiten schreef:He Thuur, kan me niet herinneren dat wij ooit zaken hebben gedaan over knopjes ed............ben namelijk niet op zoek............ :lol:
En over waar ie nu voor gemaakt is........hij is er voor gemaakt om het met uit- EN ingeschakelde airco te doen natuurlijk. Zo bekeken hebben jullie allebei gelijk...............(GROUPHUG!!!!! :lol: :lol: :lol: )
De vraag was volgens mij of er iets extra's moet gebeuren als de airco draait (in Funs-Latijn: is ie gemaakt om zonder te draaien). Antwoord daarop is ja. De knop moet om en die klep moet open. Zoals gezegd blijft dt ook nu werken: knop om levert nog steeds een open klep en dus meer toeren op terwijl de pomp eruit ligt.
Conclusie: iedereen blij, het werkt..........houden zo! :lol: :lol: :lol:
Heb ik het dan over knopjes gehad? :twisted: Ik zoek nog eens stel voor de elek. achterruitbediening ('84) en ik heb nog wat origineel "extra-verlichtings"-spul (aux, fog).
Nee laten we Funs maar gelijk geven. Tenslotte is ie ziek, hij schrijft het zelf ondanks dat er niemand naar gevraagd had :oops: Arme kloot..

Veel beterschap gewenst! :?
Fijn dat het werkt Sander 8)
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter