Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
speakers
ongeveer 50 euri dacht ik gewoon bij de betere lokale autoshop waren toevallig in de aanbieding. anders 89 euri geloof ik wel een van de nieuwste modellen maar ja dat boeit niet als er maar goed herrie uit komt en dat doet t hoor. maar ja voor 2 speakers dan als je achter ook speakers maakt wordt t geluid 10 keer beter natuurlijk.
Vitara
Antwoord
Speakers achterin ingebouwd en draad getrokken.

[Afbeelding: turbo0134wr.jpg]

[Afbeelding: turbo0147hn.jpg]

[Afbeelding: turbo0087as.jpg]

[Afbeelding: turbo0104ld.jpg]

kheb ondertussen alles al wel weer opgeruimd Big Grin
Antwoord
goed bezig dat is t grote voordeel van de sedan dat je daar mooi je speakers kwijt kunt en je hebt een mooie klankkast. ik moet in de "van" eerst nieuwe hardboard deurpaneeltjes zagen. een dat is zo'n precies rotwerk als je het een beetje strak wilt hebben. maar dan heb je wel een beetje geluid klinkt veel mooier met 4 spaekers(of meer)
Vitara
Antwoord
Hoe diep kunnen die speakers in de voordeuren voor je geklooi krijgt met de ramen? Ik zag nl pas een setje die 55 mm diep zijn. Gaat dat lukken met eventueel opvulringen?

De merken zijn:
- Boschmann speakers 200 watt of
- Pioneer TS-G1045 speakers 2-weg.

beide 10cm. Is dat wat?
Antwoord
ik heb pioneer ts-e1076 past prima helaas zie ik de diepte niet op de verpakking staan en ik heb er niet op gelet of opgemeten voor inbouwen.
staat wel een tekeningetje op de doos maar van die maten snap ik niets.
Vitara
Antwoord
Ja hoor, dat is wel wat.
Een discussie voeren over de kwaliteit van 10cm speakers , is wat mij betreft redelijk overbodig.
Omdat deze er ter ondersteuning van het geluid, (dat in hoofdzaak van achter moet komen) zijn.

In het geval dat je alleen voor speakers hebt, zijn de aangeboden modellen wel toereikend

En dus van minder belang.
Wat hoog en midden, meer moet (en kan) je niet verwachten van een 10cm.

Voor de hifi freaks onder ons, die kopen toch wat anders .
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ik hoef idd ook niet het beste van het beste en deze waren het goedkoopst (25 euro per set, pioneers 2e hands en Boschmanns nieuw).
Antwoord
De speakers waar ik over schreef (zie hierboven) kostten me net geen ? 100,-
Inderdad, van een 10 cm speaker verwacht ik geen dikke bas, maar het valt met deze dingen toch reuze mee. Wat ik erg fijn vind is het mooie stereobeeld door de losse tweeters op het dashboard.
Uiteindelijk zou ik nog wel een basspeaker achterin willen, niet voor de boem boem maar gewoon voor extra rijkdom onderin. Ik houd nou eenmaal van een onnadrukkelijk laag.
Antwoord
Ik heb nu de volgende setup in mijn 264 liggen en die bevalt me erg goed.

Headunit: de P945r van pioneer, handig met kantelfront en drie versterker uitgangen

Wisselaar: Pioneer digitale 12cd wisselaar

Speakers deur: Infinity Kappa Perfect Composet 100w rms

A-Stijl: Infinity Kappa perfect 100w rms

In met midden van het dashbord heb ik 2 speakers van jbl gemaakt 8cm op een plaatje van mdf(voor montage moest de voorruit eruit

Speakers Hoedenplank: Infinity Kappa 693i Zelf nieuwe hoedenplank gemaakt van 24mm mdf

Sub: 10 inch JBL uit de Gti serie

De luidsprekers van infinity worden gevoed door een 4 kanaals infinity versterker

De luisprekers voorin zijn aangesloten op een 2 kanaals jbl GTi versterker

De subwoofer word gevoed door een 600 watt rms klasse D versterker van jbl

Om niet met een lege accu te staan word dit alles ondersteund door een optima yellowtop gel accu achterin samen met een DLS 2 Farad Condesator.

Wel leuk om te horen dat jullie in de volvo ook nog een beetje met ice bezig zijn.

Bij mijn vorige auto club was dit nl ook zo (http://www.team1916v.nl), maar ik had niet verwacht dat dit bij volvo ook zo was.

Mocht iemand nog wat nodig hebben, ik heb nog van alles liggen wisselaar radio speakers versterkers enz.

Groeten

JoostV6
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Antwoord
Dat ziet er goed uit!! MAar wat heb je precies op de A-stijl gemonteerd?? tweeters???

Je hebt qua audiomogelijkheden mazzel met een sedan: ik zit me suf te denken hoe ik achterin m'n station iets kan inbouwen......
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  speakers in de 240 estate Frans en Jos 20 13.715 29 May 2012, 23:49
Laatste bericht: marcela112
  Audio / speakers (240 GLE) bramvb 3 2.777 9 September 2009, 08:01
Laatste bericht: Frans245
  Speakers op de wielkasten? Rhino 30 16.246 4 April 2008, 22:23
Laatste bericht: aeos
  speakers vernieuwen; suggesties? pierre 6 4.708 10 April 2007, 23:11
Laatste bericht: Rubicon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)