31 July 2010, 17:32
de sensor voor de buitentemperatuurmeter ligt voorlopig onder de accubak, bij gebrek aan bumper zeg maar, eerst ens zien wat ie doet... hij gaf zojuist 15 graden aan, das te weinig, meterje is af te stellen, maar hj moet maar bewijzen hoe ie ut over de hele schaal doet.. Zonder beugel geen massa dus heb ik een lang stuk koperdraad enkele malen om het schroefdraad gedraaid en gesoldeerd, zou voldoende contact moeten maken.. voorlopig maar even zo in een stuk mantel..
EDIT: is er iemand in de mogelijkheid om een digitale zender uit te proberen op een analoge meter? # Nr 1347010-1. 1 pool aan de meter, de andere aan massa, zou ie volgens zeggen moeten werken. Achteraf kan ik me wel voorstellen waarom men voor ee draadaansluiting voor massa heeft gekozen, uiteraard is digitale uitlezing veel gevoeliger maar massa op de beugel gaat oxideren op termijn, heb ik al meerdere reacties over gevonden..
EDIT: is er iemand in de mogelijkheid om een digitale zender uit te proberen op een analoge meter? # Nr 1347010-1. 1 pool aan de meter, de andere aan massa, zou ie volgens zeggen moeten werken. Achteraf kan ik me wel voorstellen waarom men voor ee draadaansluiting voor massa heeft gekozen, uiteraard is digitale uitlezing veel gevoeliger maar massa op de beugel gaat oxideren op termijn, heb ik al meerdere reacties over gevonden..