kees58 schreef:Ik heb er een gevonden, eigenlijk 3 ik ga komende week kijken, een met nieuwe apk waar de man elke dag in rijdt.
heb geen foto,s maar komen wel als ik er ben geweest.
kleurtje is iets waar je van moet houden en een schakel, ik hoorde dat de koppeling van deze wagens zeer zwaar gaan
dat zou dan een probleem kunnen zijn met mijn lage rug problemen.
Gewoon even proberen dan en merk ik dat wel, er staat wel een automaat bij die is ongekeurd en werk aan, stuk goedkoper.
voor de financiele verschillen ga ik voor een gekeurde, dat is maar 500 euro.
vertrouwd adres, geen karton in kokers en zo.
Ben wezen kijken, interessante wagens, de gekeurde heeft verfblazen onder voorraam en op deur bovenaan bij strip.
auto is nieuw gekeurd, ik heb dus wat werk er aan die blazen te repareren en waarschijnlijk gaatje lassen, een achterwielrant heeft
beetje rottigheid waar ie aan binnenscherm vast zit, hij zit wel vast nog maar is werk aan..
de 3 andere zijn ook interessant vooral een blauwe die kwa carosserie alleen maar bij achterwielrand aan kant van achterdeur
een stukje rot is aan beide kanten, maar voor de rest weinig, bodem en dorpels (ook binnendorpels) zien er perfect uit, is nieuwer type
met mooiere kilometer teller, althans voor mij dan ik vind die 1970 kilometertellers zo lelijk, de nieuwere zijn mooier ingericht.
oke de koppeling dan, de blauwe heeft een versnellingsbak gekregen de automaat is er uit, alsmede moet er nog pedalenset in en
aansluiten remmen?? koppelingkabel, ik heb getrapt bij die gouwe 164, en ik moet zeggen, dat trapt behoorlijk zwaar en ik ben bang
dat mijn onderrug gaat protesteren als ik in de stad veel moet koppelen, of er een ombouw mogelijk is naar olie druk omdat deze
veel minder zwaar gaan weet ik niet, maar misschien zijn er hier hobbieisten die dat wel weten.
IK voel me het beste bij de blauwe, maar naar hier brengen is tweede obstakel, misschien is
ie rijdende te maken, ik mag volgens rdw er mee naar de keuring rijden als ik kan aantonen dat ik afspraak heb, maar wel geschorst en
de auto moet veilig zijn.
De eigenaar is nu op vakantie ik ga er over denken hoe het te doen en te kijken of er reparatie stukjes zijn voor de wagen misschien de
automaat er weer in bouwen is een optie, als die er nog is, nu zit de gewone bak er op, en is aangesloten op pedalen na.
De 2 stukjes bij achterwielscherm waar ie aansluit op dorpel, is daar reparatie spul voor, en zo ja weet iemand waar, dank u alvast.
vrg kees