Ondertussen een originele Garett 5003630 gevonden dus deze Chinees gaat even opzij. Nu terug een andere obstakel ... de Garett is watergekoeld . Ok geen probleem, van die buisjes besteld bij de dealer (omdat ze er niet bij zaten op de turbo). Dus buisje 1378621 en 1378551 . Blijkt dat dit niet echt goed past op de turbo
bedoel in de wagen ... Maar ik zal het zelf nog eens moeten controleren of dat nu echt niet past.
Blijkt dat de olietoevoer voor de turbo niet meer past als de waterbuisjes gemonteerd zijn
Iemand ervaring mee ?
Is deze olietoevoer in flexibele leiding te maken ? Ik meen dat ergens gezien te hebben, maar vind het niet meer waar te kopen enzo.
Iemand een foto van een watergekoelde turbo op B21ET en hoe de waterbuisjes gemonteerd zijn + olietoevoer ?
De turbo zou afkomstig zijn van de blauwe 244 van KMS ... in het huis is een kleine scheur maarja. Zal wel zien wat dat geeft. Feit is dat ik er geen 300pk of 600pk zal uithalen
http://www.youtube.com/watch?v=HvwDJgsBOqQ#t=25
Oude turbo al gedemonteerd, deze is compleet kapot en gaar :-) zowel leuke axiale als radiale speling haha ! huis compressorwiel compleet gescheurd, scheur van 10cm enzo. heel leuk allemaal
/end of noob-questions ;-)
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E