16 March 2012, 15:01
ja herkenbaar, 1 voor 1 heb ik de deuren gedemonteerd en de ovale gaten gemaakt in de deur en deur stijl...
(Dobbert, ik krijg nog een nr. van je..)
|
instaleren originele centrale deurvergrendeling
|
|
16 March 2012, 15:01
ja herkenbaar, 1 voor 1 heb ik de deuren gedemonteerd en de ovale gaten gemaakt in de deur en deur stijl...
Mis ik misschien iets? In de portieren en deurstijlen zitten toch al ovale doppen van rubber die je er zo uit kunt wippen. Vervolgens kun je dan de originele 'harmonicarubbers' uit een sloper monteren. Zo heb ik het tenminste gedaan. Fluitje van een cent en geen geboor etc. Monteer de rubbers wel even met vet in de gaten in portier en deurstijl, anders schuren de rubbers de lak door met roest als gevolg.
Ik heb overigens eveneens een after market setje gemonteerdvan € 40,00 met 2 afstandbedieningen en desgewenst klapsleutels. Kost een fractie van een oud setje uit een sloper en zit er zo in. Stelt niet zo heel veel voor. Enkel de kofferklep is iets meer werk omdat je daarvoor de behuizing van een slotje van een 740 sedan nodig hebt (ik kon tenminste niet aan een setje uit een 240 sedan komen) en omdat je de bedrading aan moet passen met het gebruik van een dubbel relais. ![]() Het bruin op de foto is (gelukkig) geen roest maar vet.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.
19 March 2012, 21:15
dan heb je mazzel, die ovale gaten zitten niet in alle bouwjaren 2** dan is het een gevalletje kkdwd.. hakken en breken is alleen nodig bij nog oudere zonder voorbereiding..
19 March 2012, 21:41
Dat is bijzonder, dat sommigen modellen deze doppen wel hebben en andere niet. De mijne is nieuw in Zweden geleverd, zou het daar mee te maken hebben?
In ieder geval mazzeltje dus.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|