Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
t'verhaal achter de grill
=D>
Antwoord
Ja, beter!

Weet je wat het is? De buitenste verstralers staan te ver naar buiten. Zouden ze niet alle vier een stukje meer naar het midden kunnen? En naar achteren misschien? (Zelf wil ik er wel twee op, geloof ik.) Verder vind ik het een stoere bak. Behalve dan die wieldoppen.
Antwoord
wacht maar komt wel die velgen. en die verstralers staan zoals ik t wil maar als je ze niet mooi vind doe jij het anders hiep hoi ieder zijn eigen auto. gelukkig anders hadden we niets meer om naar te kijken als iedereen dezelfde hyundai atos had met dezelfde opties en in dezelfde kleur. Zo gauw als er wijzigingen zijn zal ik ze natuurlijk ff op de plaat zetten en uploaden. Hij is ook nog niet zoals ie moet zijn maar dat zei ik je moet wat te hobbyen hebben.
Vitara
Antwoord
Prima footootjes nu. In een oogopslag te zien.

Al weer wat geleerd 8)
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
Holowkregel schreef:ik hoop dat t zo beter leesbaar is groetjes

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Holowkregel schreef:wacht maar komt wel die velgen. en die verstralers staan zoals ik t wil maar als je ze niet mooi vind doe jij het anders hiep hoi ieder zijn eigen auto. gelukkig anders hadden we niets meer om naar te kijken als iedereen dezelfde hyundai atos had met dezelfde opties en in dezelfde kleur. Zo gauw als er wijzigingen zijn zal ik ze natuurlijk ff op de plaat zetten en uploaden. Hij is ook nog niet zoals ie moet zijn maar dat zei ik je moet wat te hobbyen hebben.

Zo, is't maar net. Hoewel ik persoonlijk zou gaan voor het Expressdak. Maar zoals je zegt 't is jou auto. En jij bent er happy mee EN TERECHT.

Suc6 met je projectjes.

En nu is het idd leesbaarder.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
Holowkregel schreef:wacht maar komt wel die velgen

Wat voor velgen komen er onder ? (idee: mooie zwarte)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
wie weet de toekomst zal t leren.
Vitara
Antwoord
onder die auto moet je geen virgo doen,t mooist is nog die oudere chromen wieldoppen in originele stalen velgen,evt iets verbreed met wat dikkere banden,vindt ik mooi op n van,en kost je weinig,is ook n beetje de sport
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
nee voor weinig geld spuit ik mijn stalen velgen zwart en raggen maar.
nee ik zat aan turbo velgen te denken vind ik zelf wel gaaf staan nu alleen nog een setje vinden voor weinig.
maar bedankt voor je suggestie
Vitara
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Star Volvo 240GL foto dump? (extra zwoel verhaal) lowekeenyo 3 4.327 15 February 2017, 11:29
Laatste bericht: Yellow240
  Mjin 240 turbo verhaal 240turbo 62 50.208 14 December 2015, 19:58
Laatste bericht: DeBroeze

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)