Topics: 2
fijn dan.... dat ze op de kijkdag een boekje verkopen ( â¬2,00 ), waarin staat dat het openingsbod â¬6500 is ;D
voor â¬3100 had ik de auto ook wel gekocht.
Topics: 38
Zal thuis nog eens kijken of ik de pdf nog heb, begin nu toch te twijfelen... :-X
Topics: 289
soo, die "geopende" Amazon voor 800 euri, bijna te geef.. en in tegenstelling die blauwe voor 2000, zo rot als maar kan (plaatselijk...)
Topics: 35
Zijn die auto's ook voor de prijs van het hoogste bod weggegaan, of niet? ???
Topics: 52
Vaak moet bij veilingen het object "gegund" worden, dat houd in dat de verkopende partij nog kan bepalen of er voldoende is geboden of niet. Het feit dat er een startbod bij staat doet echter vermoeden dat alles boven deze prijs wel gegund word.
Topics: 0
Nadat ik hier vanmorgen op het forum had gelezen intovolvo failliet en wij ook een abonnement hebben. heb ik contact opgenomen met S.P. Abonneeservice en het verhaal gedaan wat ik hier gelezen had. Die mevrouw wist van niks maar zou er achteraan gaan. Vanmiddag ben ik gebeld door de iemand van de uitgeverij. Die vertelde dat er idd problemen waren maar ze zijn er volop mee bezig om die op te lossen. Hopelijk volgende week is mij toe gezegd. Ze willen proberen om intovolvo weer uit te brengen en gaat dat niet lukken dan krijgen allle abonnee een brief of je krijgt je geld terug of je krijgt een abo op klassiekerblad. Die meneer verzekerde mij dat het zeker opgelost werd.
Topics: 7
Intovolvo en Print Promotions zijn 2 aparte BV's voor zover ik weet, dus het faillissement van de ene zou geen gevolgen mogen hebben voor de ander.
Topics: 17
Het blijft natuurlijk interessant wat er met de niet verkochte kavels gaat gebeuren enkelen waren nog te mooi om te slopen. Ik heb spijt dat ik niet geboden heb op die rode 240 Estate die zag er wel stralend uit.
Weet iemand wie hem gekocht heeft? met alle toeslagen toch nog een koopje, in deze toestand gaan ze al gauw voor 6 mille van de hand.
Topics: 40
krijg nog steeds een poster van ze, tig keer gemaild maar nul komma nul antwoord.
Wat goed is houdt stand de rest valt af.
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998