Vandaag ben ik eens na gaan denken over hoe ik de karosserie van het frame af ga krijgen..
Om te beginnen haalde ik de deuren er maar eens af, die zaten alleen maar in de weg..
Dit ding is overal goed voor
Steuntjes onder de karosserie, en het frame weer laten zakken.. Dat was de bedoeling iig.
Alleen waren ze een beetje te kort, en alle langere zijn bezet door de turbo...
Dan maar even een projektje! Ik had ongeveer 8 cm meer nodig, dus het werden er 12

Ik zou deze metode niet aan te bevelen willen noemen, volgens mij redelijk gevaarlijk. Ik zou er iig nooit onder gaan liggen. Maargoed, ik wilde alleen even kijken hoe het zou gaan.
[img width=453 height=600]http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/coc/2007-10-30/img_4661.jpg[/img]
Zo, stukken beter
Nou dat ging dus redelijk voorspoedig.. Nu moet ik alleen nog wat voor de achterkant verzinnen. Ik had gedacht om de boel in de gaten voor de deuren en zijruiten op te hangen. Als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag

Ik kan hem niet onder de vloer tillen want de vloer gaat er dus uit.
Ook nog maar wat bonusfoto's..
Zo ziet hij er momenteel van binnen uit. Het binnendak is aan gort, maar dat was het al. Nu ligt het alleen op de vloer ipv onder het dak
De gigantische deuk in de bestuurdersdeur heb ik er grotendeels uit weten te slaan, en het dak is gewassen.
Ik heb van een vriend nieuwe banden geleend dus nu staat hij iig niet meer zo scheef
En hier is een betere foto van de turbo.. Het is idd een GT40 aan de nummers te zien die er op staan. En de WG gaat toch echt naar een klepje dus geen VNT denk ik (of hij zou het klepje+vanen aan moeten sturen?)