1 February 2007, 17:27
Hij (Marans) heeft m zeker al een maand of 3 staan. Hij wil er misschien best vanaf tegen een gereduceerd bedrag....
Niets is zeker, zelfs dat niet
|
Turbo's worden schaars
|
|
1 February 2007, 17:27
Hij (Marans) heeft m zeker al een maand of 3 staan. Hij wil er misschien best vanaf tegen een gereduceerd bedrag....
Niets is zeker, zelfs dat niet
1 February 2007, 17:30
Niet zo paranoïde Harry ;D. Nee grapje, als je zoiets gaat kopen mag je best een beetje paranoïde zijn, scheelt altijd gedonder achteraf ;D
Ik sprak m'n pa (die van garage Dekker ;D) en die kwam vroeger veel bij Marans en die vond het wel een geschikt bedrijf. Zeker geen oplichters ofzo. En er staat dat de auto gerestaureerd is, dus waarschijnlijk vandaar die nieuwe motor etc etc. Al zal er met dat nieuw wel gerestaureerd bedoeld worden. Maar lijkt me verder wel een eerlijke auto. Jammer dat het zo ver weg is.
1 February 2007, 20:14
lj_dekker schreef:Niet zo paranoïde Harry ;D. Nee grapje, als je zoiets gaat kopen mag je best een beetje paranoïde zijn, scheelt altijd gedonder achteraf ;D Precies! Ik kan mijn spaargeld immers maar een keer uitgeven. Ik houd maandelijks namelijk maar heel weinig over. Marans lijkt me overigens een prima bedrijf, maar ook verkopers zien soms niet alles. Bij een echt goede auto zijn de details goed.
Volvo 740 tic '84.
2 February 2007, 22:03
die zilveren turbo van marktplaats lijkt me niks: restauratiefoto's boezemen niet heel veel vertrouwen in.... daarnaast heeft een us-uitvoering minder pk's en meer overbodige electronica.
je zou die turbo bij marans wel eens kunnen bekijken. als ie goed is gerestaureerd en er is bij 250dkm echt een fabrieksnieuwe volvomotor ingegaan + alle recente reparaties, dan is ie best ok ondanks de 413000km. E3500 lijkt me reeel als ie ok is, maar niet in topstaat. wat wil je in totaal (dus incl. evt. opknapwerk) ongeveer uitgeven?
3 February 2007, 01:02
Ticcie schreef:wat wil je in totaal (dus incl. evt. opknapwerk) ongeveer uitgeven? Dat hangt er maar net vanaf. Carrosserie-werkzaamheden vind ik prima. Technische (motorische) problemen vind ik minder leuk. Je moet de auto als ware voor je zien in perfecte staat. Stel dat ik een Turbo voor 1500 euro kan kopen met slechte carrosserie, maar goede motor en turbo, dan zou ik daar zo 2000 euro in willen steken. Wel in termijnen natuurlijk. Voorwaarde is wel dat de bodem van de auto goed moet zijn. Nieuwe schermen, deuren, laswerk en vervolgens helemaal laten spuiten. Maar ik heb de tijd. Ik verwacht in de zomer tot aankoop over te gaan, tenzij ik voor die tijd een buitenkansje tegenkom. Dat is die bij Marans in ieder geval niet. Mooie auto waar zeker nog wel wat aan de prijs zal worden gedaan, maar een buitenkansje?
Volvo 740 tic '84.
3 February 2007, 01:11
haast is inderdaad niet goed als je een auto wilt kopen...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|