Topics: 91
BartJu schreef:Ook ik vind de blauwe petrol green mooier uitzien. Waarom? Staat er duidelijk strakker gepoetst bij, komt dus verzorgder over, maar zegt niet over staat auto. En ik hou niet zo van t leer, zeker niet als het wat doorleefder is. Maar dat is een voorkeur, en ja, ik wet dat leer ook heelveel liefhebebr kent...
Boven- danwel Beneden-Leeuwen of Eersel scheelt wel iets vanuit Groningen, maar kost je allebei veel tijd, dus daar zou ik het ook niet voor doen...
Succes!
Ohja, wat is eigenlijk t verschil tussen Polar en Superpolar?
wacht beneden of boven leeuwen nog een volvo gek bij mij in de buurt :O?!?!?!?!?! dacht dat ik zn beetje de enigste was in het dorp :O
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Topics: 47
Laurens Zondag schreef:wacht beneden of boven leeuwen nog een volvo gek bij mij in de buurt :O?!?!?!?!?! dacht dat ik zn beetje de enigste was in het dorp :O
Ik kom niet uit een van de B-Leeuwens hoor. Daar staat wel een van bovengenoemde wagens te koop, vandaar.
Al is het niet zo heel ver hier vandaan (ca 10 km), maar wel met twee rivieren ertussen...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 91
BartJu schreef:Ik kom niet uit een van de B-Leeuwens hoor. Daar staat wel een van bovengenoemde wagens te koop, vandaar.
Al is het niet zo heel ver hier vandaan (ca 10 km), maar wel met twee rivieren ertussen...
oww okee dacht al xd maar het is voor mij op de 2 wieler nog geen 10 minuten fietsen dus met de auto ben ik er met een wip en een scheet. als je wilt wil ik wel voor je gaan kijken of het wat is?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Topics: 2
Allen dank voor de reacties. Had op een seintje van de vorige eigenaar gehoopt, hoogstwaarschijnlijk lid van dit forum? Nu dat niet het geval is, ga ik eerst eens wat dichter bij huis zoeken, in de Gronings-/Drentse achterlanden. Het risico dat ik met het oude in te ruilen Saabje 900 (classic) naar Brabant rij en dat of de Volvo tegenvalt of we het niet eens worden over een inruilprijs is me te groot. En the wife wil toch als het even kan een auto met een schuifdak, alhoewel dat bij de 240's een zeldzame optie is. En ja, vaak voor gedonder zorgt.... Zodra ik beet heb, meld ik me weer.