Topics: 7
Volvo 142 B23 schreef:Bijtelling ;-).
Ik heb ook een eigen zaak, maar in 't geval van mijn V70 uit 2001 zou ik eigenlijk nauwelijks tot niets duurder zijn dan bijvoorbeeld een 850. Kwestie van bijtelling op basis van gemaakte kosten hanteren.

En dat keurt de belastingdienst ook gewoon goed.
Topics: 24
BartWillem schreef:Ik heb ook een eigen zaak, maar in 't geval van mijn V70 uit 2001 zou ik eigenlijk nauwelijks tot niets duurder zijn dan bijvoorbeeld een 850. Kwestie van bijtelling op basis van gemaakte kosten hanteren.
Bekend trucje is natuurlijk ook de kosten van je oldtimer op te voeren op de balans ;-)
Wat betreft de v70 en v90...v90 is inderdaad te duur. V70 is ook aan de prijs maar als je moet kiezen zou ik voor de v70 gaan. Weet niet hoeveel je rijdt maar dan zou ik wel voor een diesel of g3 gaan.
Volvo 244 DL 1974
Topics: 52
BartWillem schreef:Ik heb ook een eigen zaak, maar in 't geval van mijn V70 uit 2001 zou ik eigenlijk nauwelijks tot niets duurder zijn dan bijvoorbeeld een 850. Kwestie van bijtelling op basis van gemaakte kosten hanteren.
Haha. OkÃ
heb ik geen verstand van. Hij had het over volvo's van 15 jaar en ouder is zijn eerste post. Dus ging er vanuit dat dat het gunstigste uitpakt voor em.