6 March 2006, 20:42
vertel vertel vertel! En niet liegen! :^o :lol:
Nieuwe gebruiker 480ES en 245 Estate Diesel
|
6 March 2006, 20:44
lj_dekker schreef:vertel vertel vertel! En niet liegen! :^o :lol: Zoekfunctie op remschijven... Of ff zoeken onder foto's sleuteldag bij fotomateriaal. Is uiteindelijk gelukt met hulp van Peter Timmer. Maar duurde ietsjes langer dan gepland zeg maar :oops:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
6 March 2006, 21:05
hier was hij nog niet zo zwart als z'n shirt 8) 8) 8) 8) 8) 8)
orte Bochtenridder
![]()
6 March 2006, 21:07
PP schreef:hier was hij nog niet zo zwart als z'n shirt 8) 8) 8) 8) 8) 8) Inderdaad..... *zucht*.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
7 March 2006, 17:33
lj_dekker schreef:Als je dus kleppen gaat stellen dan zou je stelplaatjes nodig kunnen hebben (mits de speling dus te groot / te klein is) bij een motor met klepstelplaatjes en die zul je dan wel moeten lenen bij iemand. Als je eenmaal weet welke plaatjes je nodig hebt, kun je ze gewoon bij de dealer gaan kopen. Kosten 5 euro per stuk. Vaak kun je een aantal plaatjes opnieuw gebruiken op een andere klep, dus laat je er per keer nou eens 4 nodig hebben ![]()
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
7 March 2006, 17:41
Volgens mij hebben garages gewoon een bakkie waar dan een zooi van die plaatjes in zitten, en als je dan dus een te grote klepspeling heb doe je dr een dikker plaatjein en je ouwe doe je weer in dat bakkie. Soort ruilstelplaatjes. Maar goed, als je dus niet echt een garage kent waar je dat kan lenen dan houd 't snel op natuurlijk. Ik heb een oompje die bij Schaap in emmeloord werkt en daar kan ik 't nog wel van lenen denk ik. Ik ga van 't weekend kleppen stellen nl.
7 March 2006, 17:58
Beste Lj,
Als je zo vriendelijk wilt zijn om alles zo goed mogelijk vast te leggen dan zie ik e.e.a. graag op het forum terug. bedankt voor je reactie Erik
et is allemaal de schuld van VolvoKees
7 March 2006, 18:27
Voelermaten..zo heten die krengen toch?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|