Topics: 35
Jammer voor jouw gemoedsrust.. maar dit lijkt me een typische deuk die veroorzaakt wordt door een trap met een schoen! Heb ooit eens mogen meeluisteren met een schadedeskundige en die typische zwarte wrijfsporen (rubber van de schoenzool) en vreemde locatie komen me heel bekend voor
ad:
Topics: 12
Het is geen zwarte streep, dat is gewoon een kras. 't Lijkt door de lichtinval donker. Als iemand daar getrapt moet hebben, moet iemand op m'n auto hebben gestaan trouwens. Daar is verder niets van te zien geloof ik.
Topics: 26
Heel herkenbaar. Toen ik mijn 240 kocht was hij keistrak, maar intussen zit hij vol met 'vreemde' deuken op m'n dak, m'n motorkap en op de bovenkant van m'n beide voorspatborden. Ook zitten er schaafplekken op m'n bumper. En opeens wist ik hoe het kwam. Mijn buurman handelt in boeken en laadt op straat z'n bussen in en uit. Lekker asociaal, vooral omdat ik hem erop betrapte dat hij kisten en tassen vol boeken gewoon op mijn motorkap neerzette! Z'n bijrijder heeft ook nog eens een portier keihard tegen m'n stootstrip geramd, die nu helemaal scheef zit. Ook kan hij totaal niet rijden; die schaafplekken op mijn bumper matchen exact met de zwarte vegen op de zijkant van een van zijn voertuigen. Van je buren moet je het soms hebben...
Topics: 60
Topics: 12
ja, inderdaad. Heb je 'm er wel eens over gesproken?
Topics: 38
Potvisboer schreef:Ook kan hij totaal niet rijden; die schaafplekken op mijn bumper matchen exact met de zwarte vegen op de zijkant van een van zijn voertuigen. Van je buren moet je het soms hebben...
Tja, dat is ook wel duidelijk te zien aan die Transit van hem. Verbaas me er ook elke keer weer over dat dat hok nog niet door zijn assen is gezakt als je ziet hoe zwaar dat ding beladen wordt...
Topics: 26
Weleens op aangesproken ja, en dan slaan z'n stoppen direct door. Ontkennen, zo gaat dat dan. Hij ging zelfs in de tegenaanval door te zeggen dat hij dat doet omdat ik zo slecht parkeer. Moet hij nodig zeggen met z'n Transit, Transporter, Focus en aanhangwagen die voor mijn deur staan.
En juridisch heb ik natuurlijk geen poot om op te staan zonder hard bewijs. Ik zit er toch over te denken om de politie eens te vragen of zij hem kunnen dwingen zijn bedrijfsvoering uit de buurt van van mooie spullen te laten plaatsvinden!