Topics: 12
Sta ik net even te pielen met m'n electrische antenne, die de geest had gegeven tijdens de vorstperiode, en het nu weer gewoon doet, zie ik ineens dit:
Welgeteld de derde deuk in de swagon. Maar wel meteen de minst verklaarbare. Hoe komt daar in vredesnaam een deuk en een kras. Hoe. Dit zat er donderdag sowieso nog niet. Kakzooi.
Topics: 7
Je hebt genoeg irritante lui die bij 't boodschappen doen of elke andere willekeurige winkel andermans auto even gebruiken om spullen op te zetten.
Dat zou geen deuk moeten opleveren. Bovendien doe ik nooit boodschappen met de auto, omdat de Appie 2 minuten lopen van m'n huis is.
Topics: 7
Tak uit een boom die erop gedonderd is?
't Enige wat ik me kan indenken is dat er op miraculeuze wijze iets uit de lucht gevallen is, of dat iemand moedwillig met een tja, ding, op de klep geslagen heeft, of dat de grofvuil ophalert met zijn grijper vol grofvuil over mijn auto is gegaan, en daarbij wat uit z'n grijper heeft laten vallen, en 'm mooi gepeerd is.
Topics: 52
Dit heerschap reed zeker achter mijn auto langs op zijn velocipede.
Topics: 52
Ow het zit bovenop je achterklep! (klein scherm zo'n iPhone!)
Dan snap ik het ook niet. Lijkt dan wel bijna moedwillig.
Topics: 26
Cojones schreef:Dit heerschap reed zeker achter mijn auto langs op zijn velocipede.
![[Afbeelding: Copeland_Steam_Velocipede_1884.jpg]](http://bikingtoronto.com/historypics/files/2010/04/Copeland_Steam_Velocipede_1884.jpg)
Mooi, je hebt de dader.
Is inderdaad een vieze deuk op een rare plek. Op dezelfde plek op de achterklep van mijn 240 zit ook een deuk. Deze zat er al toen ik 'm kocht maar ik snap nog steeds niet hoe die daar ooit gekomen is.
Volvo 240 1990
volvo V70 1998
Volvo 142 B23 schreef:Ow het zit bovenop je achterklep! (klein scherm zo'n iPhone!)
Dan snap ik het ook niet. Lijkt dan wel bijna moedwillig.
Ja, bizar hè... Omdat ik met die antenne aan het pielen was, liep ik met de achterklep open naar voren om de radio aan te zetten. Toen ik me omdraaide om te kijken naar m'n antenne, zag ik dit in m'n ooghoek.
roger2401990 schreef:Is inderdaad een vieze deuk op een rare plek. Op dezelfde plek op de achterklep van mijn 240 zit ook een deuk. Deze zat er al toen ik 'm kocht maar ik snap nog steeds niet hoe die daar ooit gekomen is.
Ja, echt heel vreemd ja. Voor m'n gemoedsrust ga ik er maar vanuit dat het een ongeluk is geweest. Als iemand het expres heeft gedaan dan is het extra zuur.