Topics: 8
Kan je een 90+ spruitstuk zo aansluiten op de t3 turbo?
Een boostcontroller kost ook de kop niet en een ferrita is wel wat geld, maar wel de moeite waard dus.
Ga gelijk eens even shoppen ;-)
groeten,
bas
Topics: 33
ff spammen, mbc's heb ik erg goede voor 5 tientjes. eventueel ook nog originele of imitatie drukmeters
mooi.
Verkoop je die zelf?
Topics: 163
Ik heb er
zoeentje. Deze zijn met een kogeltje/veertje, carlo zal waarschijnlijk ook wel zoiets verkopen.
Er zijn ook bleedvalves, maar die worden niet aanbevolen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Boost_controller
Dat kost ook geen fluit.
Heb je dat kraantje in de auto zitten ergens bij je dashboard?
Het stelt ook geen fluit voor.
Hij ligt bij mij in het dashboard kastje. Dat komt omdat ik 'm nog in moet "bouwen" :wink:.
Hij komt in het actuator slangetje bij je turbo. hoe dichterbij hoe beter. Dus ik hang 'm denk ik aan de veerpoot.
Je kan het dus niet tijdens het rijden aanpassen, tenzij je acrobatische bijrijder hebt en zonder motorkap rijdt.
Ze bestaan wel trouwens met bedinging vanuit de auto.
Topics: 12
Op zich is het natuurlijk niet per se nodig om het van binnenuit te kunnen verstellen. Je stelt 't gewoon in een middagje af op een fijne druk, waarbij alles heel blijft, en klaar.
Tot hoever kan ik gaan dan?
Ongeveer tot het rode van de turbodrukmeter? Of is het beter om er een andere turbodrukmeter tussen te zetten die het aantal bar precies aangeeft.
Topics: 52
Basta schreef:Tot hoever kan ik gaan dan?
Ongeveer tot het rode van de turbodrukmeter? Of is het beter om er een andere turbodrukmeter tussen te zetten die het aantal bar precies aangeeft.
Jep. Dat is het eerste wat je moet doen ja. En een afr icm een breedband lambda is ook aan te raden. Een k-jet regelt niet zomaar zelf bij als de afr uit de pas begint te lopen.