Topics: 52
Zwarte Flirt schreef:Heb je al contact opgenomen met Paul(van Vugt) Rob, die heeft inmiddels toch al aardig wat Volvokennis verzameld ???
Ik heb al een paar namen op mijn lijstje staan, waaronder die van Paul van Vugt (en Carlo Schmidt). En woonde er niet iemand bij jou in de straat, Gerard, met een foldertje of twee, drie?
Topics: 52
Ben schreef:Ik vond gisteren een foto uit 1988 van mijn 240 met de caravan erachter. Daar heb ik ook wel een verhaaltje bij.
Dat is ook toevallig: op het andere forum was er iemand met hetzelfde verhaal. En die heette ook Ben!
Topics: 22
geestschrijver schreef:Ik heb al een paar namen op mijn lijstje staan, waaronder die van Paul van Vugt (en Carlo Schmidt). En woonde er niet iemand bij jou in de straat, Gerard, met een foldertje of twee, drie?
Mijn overbuurman heet Jan, Rob en hij handelt onder de naam Uncle Olav, onder die naam dus ook traceerbaar en hij heeft contacten in en over de hele Volvowereld, maar hij is in principe een verzamelaar en misschien dat hij er over wil vertellen, maar de kans is ook aanwezig dat hij dat niet wil, je interviewtechnieken zullen i.i.g. op de proef gesteld worden. :

.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 18
Black Moose schreef:Er zijn niet heel veel van's meer die er nog zo mooi uit zien, met de originele latten er nog op.
Bedankt voor de Respect..
Zou t altijd kunnen proberen.
245L VAN
Topics: 47
geestschrijver schreef:Hier zat ik ook al aan te denken, ja, en dan ook een vergelijking met wat er nog aan tijdgenoten van andere merken rondrijdt. Is dergelijke informatie openbaar?
Misschien kunnen we hier gewoon tellen? Of geeft dat een te vertekend beeld?
;D
Wat betreft je idee omtrent prominente Volvo-rijder, moest ik direct denken aan de foto van Bea met haar Ama. Ook ben ik op de A44 een keer bjina van de weg gedrukt door een S80 met kenteken AA-nog iets. Dus er zitten meer Volvo's in die prominente familie (zij het dat ik dat niet zeker weet van voor de pakweg 850).
Verder stond er een tijdje terug op MP een 164 die destijds nieuw door Joop den Uijl zou zijn gekocht. Ook staat er op marktplaats nu een verlengde 'Honecker 760' (oke, geen Nederlenader, maar wel op NL kenteken).
Maar goed, als ik deze zo weet op te hoesten, dan was je deze zelf vast ook wel al tegengekomen...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Topics: 24
BartJu schreef:Misschien kunnen we hier gewoon tellen? Of geeft dat een te vertekend beeld?
;D
Wat betreft je idee omtrent prominente Volvo-rijder, moest ik direct denken aan de foto van Bea met haar Ama. Ook ben ik op de A44 een keer bjina van de weg gedrukt door een S80 met kenteken AA-nog iets. Dus er zitten meer Volvo's in die prominente familie (zij het dat ik dat niet zeker weet van voor de pakweg 850).
Verder stond er een tijdje terug op MP een 164 die destijds nieuw door Joop den Uijl zou zijn gekocht. Ook staat er op marktplaats nu een verlengde 'Honecker 760' (oke, geen Nederlenader, maar wel op NL kenteken).
Maar goed, als ik deze zo weet op te hoesten, dan was je deze zelf vast ook wel al tegengekomen...
De Honecker 760
http://www.youtube.com/watch?v=wVdk4kse-Ug
Volvo 244 DL 1974
Topics: 56
Je zou eens kunnen gaan praten met dhr. Ernst Kasteleijn van het
Volvomuseum in Loosdrecht
Daar zijn we eind vorig jaar nog geweest, hij kan boeiend vertellen en heeft wat uniek materiaal staan
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 67
En Hans Blokzijl van de
Swedish Collection staat natuurlijk ook al op je lijstje.
Topics: 288
Black Moose schreef:Je zou eens kunnen gaan praten met dhr. Ernst Kasteleijn van het Volvomuseum in Loosdrecht
Daar zijn we eind vorig jaar nog geweest, hij kan boeiend vertellen en heeft wat uniek materiaal staan
over verzameling gesproken.....
Topics: 288
Black Moose schreef:Je zou eens kunnen gaan praten met dhr. Ernst Kasteleijn van het Volvomuseum in Loosdrecht
mag ik mee..?